יבמ: היקף ההוצאות בקנייה במכשירים ניידים עלה ברבעון השני ב-28%

הקניות באינטרנט עלו ברבעון של 2013 ב-15% והקניות במכשירים ניידים היוו חמישית מהן - כך על פי נתונים של הענק הכחול ● אף על פי שכעת רק אמצע הקיץ, ביבמ מציעים לבעלי עסקים להיערך כבר עתה לקראת הגידול הצפוי בקניות במכשירים ניידים בעונת החגים של סוף השנה

ממשיכה העלייה התלולה בקניות של צרכנים באינטרנט, בכלל זה ממכשירים ניידים: על פי נתונים שפרסמה יבמ (IBM), ברבעון השני של 2013 חלה עלייה של 15% בקניות של הצרכנים הפרטיים באינטרנט, בהשוואה לרבעון המקביל ב-2012. הקניות במכשירים ניידים הגיעו לשיעור של קרוב ל-20% מכלל הקניות ברשת והיקף ההוצאות בקנייה במכשירים ניידים עלה בשיעור גבוה עוד יותר, של 28%.

עלייה גדולה בקניות במכשירים ניידים נרשמה בתחומי הבריאות, הטיפוח והמוצרים לבית. זאת, בהשוואה לעלייה של 4.6% בלבד במכירות בחנויות פיזיות, על פי נתונים של הלשכה לסטטיסטיקה במשרד המסחר של ארצות הברית.

על אף שכעת עיצומה של עונת הקיץ, ביבמ סבורים ש-"אף פעם לא מוקדם מדי" להתחיל להתכונן לקראת עונת הקניות של חגי סוף השנה. "אנחנו אמנם בשיא הקיץ, אך זהו הזמן הטוב ביותר שבו יכולים הסוחרים להיערך לקראת עונת הקניות של סוף השנה", אמר ג'יי הנדרסון, מנהל לאסטרטגיה עולמית ביחידת Smarter Commerce של הענק הכחול. לדבריו, "אחת המגמות החשובות שאנחנו מזהים כבר עתה היא הגידול בהיקף הקניות במכשירים ניידים".

בין העצות של הנדרסון לעסקים שמבקשים להיערך לקראת הגידול בקניות במכשירים ניידים הוא ממליץ להוסיף לאתרי האינטרנט שלהם מפות ולהתאים אותם לשימוש במחשבי לוח. "בין השאר, מומלץ להגדיל את הרווח בין האפשרויות בתפריט, כדי להקל על המשתמשים בצגי מגע לנווט באתר", אמר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים