מג וויטמן, HP: "כשהמנמ"ר הולך ברחוב הוא קלארק קנט, אך כשהוא בעבודה עליו להיות סופרמן"

"אנו עוזרים למנמ"ר ללבוש את הגלימה האדומה", המשילה נשיאת ומנכ"לית HP בכנס לקוחות שערכה הענקית המיחשוב בקליפורניה ● עולם ה-IT, אמרה, "מצוי על סף נקודת המפנה הבאה. שינוי זה מונע על ידי מיחשוב הענן, הניידות ואבטחת מידע - ודורש סוג חדש של IT" ● קבעה: "תשתיות מרכז הנתונים מאיימות לצאת מכלל שליטה"

היא לא במפוטרים. מג וויטמן, מנכ''לית ויושבת ראש HP

"אנו מבינים שהמנמ"ר יכול ללכת לעבודה כשהוא מרגיש כמו קלארק קנט, אבל כשהוא מגיע לשם, הוא אמור להתנהג כמו סופרמן. אנו עוזרים לו ללבוש את הגלימה האדומה", כך אמרה מג וויטמן, נשיאת ומנכ"לית HP. וויטמן אמרה את הדברים שלשום (ג') בכנס לקוחות שערכה החברה באנהיים, קליפורניה.

עולם ה-IT, אמרה וויטמן, ובתוכו HP והלקוחות שלה, "מצוי על סף נקודת המפנה הבאה. המדובר בשינוי המסיבי שקורה כל 10 עד 15 שנים. שינוי זה מונע על ידי מיחשוב הענן, הניידות ואבטחת מידע. לדעתי, שינוי שכזה דורש סוג חדש של IT".

הסוג החדש של ה-IT, היא הסבירה, "מציב אתגרים גדולים – במיוחד כאשר עסקים וממשלות נאלצים להאיץ את קצב שינוי ה-IT שלהם. חברות כבר לא יכולות שייקח להן לפתח גרסת יישום במשך תשעה חודשים, ותקופה זהה באורכה לגרסה שנייה של היישום. עכשיו אנו מדברים על תקופות של שבועות בודדים לפיתוח".

"האתגר של המנמ"רים כיום הוא לא רק בשמירה על הפעלת המחשבים", אמרה וויטמן, והדגימה את דבריה באנלוגיה מהעולם הימי, על מנת לתאר איך העסק משתנה: "ימאי בספינה כבר לא יורד לחדר המכונות של האונייה. כולם עובדים בגשר הפיקוד, עם הקברניט. כך, אנו עוזרים למנמ"רים לתפקד".

"תשתיות מרכז הנתונים מאיימות לצאת מכלל שליטה"
על פי מנכ"לית HP, "תשתיות מרכז הנתונים מאיימות לצאת מכלל שליטה, עם 8 עד 10 מיליון שרתים חדשים, התופסים שטח של 200 מגרשי כדורגל, על מנת לעמוד בדרישות של עומסי העבודה החדשים הצפויים בשלוש השנים הקרובות. לכן, מיחשוב הענן הוא בין מגמות העל בעולם ה-IT. עד 2016, כ-75% מסביבות ה-IT הארגוניות יהיו בעננים פרטיים, מנוהלים או ציבוריים".

לדברי וויטמן, למרות כל המהומות שהיו בחברה בטרם הצטרפה אליה, "המיקוד של HP היה ונותר בלקוחות ובשותפים. זה תמיד היה חלק מה-DNA של החברה. למרות הרכישות, למרות הדרמה ברמת הדירקטוריון – קשה להרוג את התרבות הארגונית של HP".

"HP נמצאת כיום במצב כספי מדהים – ויש לה חוב אפסי", סיכמה וויטמן. "תאמינו לי, HP היא כאן כדי להישאר. האסטרטגיה של החברה היא לספק פתרונות שיענו על הדרישות לסגנון החדש של ה-IT".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים