תוכן שיווקי

VMware תחגוג 15 שנות וירטואליזציה ב-VMworld 2013 – כנס הענק השנתי בסן פרנסיסקו

01/08/2013 08:21

קשה לדמיין את ענף ה-ICT העולמי ללא וירטואליזציה, ואי אפשר לחשוב על וירטואליזציה ללא VMware – מי שהגתה ופיתחה את הטכנולוגיה המהפכנית ומובילה את השוק מאז ועד היום. עם מחזור מכירות של 4.6 מיליארד דולרים, קרוב ל-14 אלף עובדים וכחצי מיליון לקוחות – מדהים להיזכר ש-VMware הוקמה לפני 15 שנה בלבד.

הכל החל אז, לפני 15 שנה, כשחמישה עובדים ישבו במשרד בגודל 45 מ"ר מעל מסעדת סנדוויצ'ים בפאלו אלטו, והצליחו להריץ לראשונה את חלונות 95 (Windows 95) על גבי מכונה וירטואלית. כשנה לאחר מכן שחררה החברה את המוצר הראשון שלה, Workstation 1.0, והשאר הוא היסטוריה.

ב-2002, ארבע שנים בלבד לאחר הקמתה, כבר שירתה VMware כמיליון משתמשים רשומים. כשנתיים לאחר מכן, ב-2004, נרכשה החברה על ידי ענקית האיחסון EMC תמורת 625 מיליון דולרים והיא פועלת כחטיבה עצמאית בתוכה מאז ועד היום. ב-2007 הונפקה VMware בנאסד"ק, שם היא נסחרת תחת הסימול NYSE: VMW. ב-2008, עשר שנים לאחר הקמתה, היא חצתה את רף מיליארד הדולרים בהכנסות.

VMware, ששמה הפך כבר למילה נרדפת לווירטואליזציה, תפתח את חגיגות ה-15 להקמתה בכנס הענק השנתי, VMworld 2013. האירוע, שיציין השנה עשור לקיומו בארצות הברית, צפוי למשוך כ-21 אלף משתתפים, רובם מקצועני IT ומובילי תעשייה, שידונו במגמות ובטכנולוגיות שיאפיינו את השנה הקרובה. הכנס ייערך בין ה-25 ל-29 באוגוסט ויהיה אירוע VMworld הגדול ביותר שערכה החברה עד כה.

ב-VMware מסבירים, כי בעידן שבו הלחצים להקטנת עלויות תשתיות ה-IT הולכים וגוברים, והנהלות הארגונים דוחפות להגדלת הערך התחרותי, האג'ליות והניידות – אין ספק שהשתתפות ב-VMworld 2013 היא חובה. כך, למשל, מציע VMworld כ-350 מושבים טכניים ומעבדות Hands On, שיציגו את הטכנולוגיות החדשות והעתידיות בתחומים כמו וירטואליזציית האחסון בדטה-סנטר, רישות, אבטחת מידע, ניהול, ניידות ושירותי ענן היברידיים.

בתערוכת הענק שתיערך במסגרת VMworld, יוכלו המשתתפים להשוות זה לצד זה את הטכנולוגיות והפתרונות שמציעים כ-275 ספקי מיחשוב וחברות טכנולוגיה שייקחו חלק בכנס. השוואת ההיצע של החברות השונות בזמן אמת ובחדר אחד, היא הדרך הטובה ביותר להבדיל בין אופנה ובין מציאות – כדי לקבל החלטות טכנולוגיות נכונות יותר.

ב-VMworld, מבטיחים ב-VMware, יקבלו המשתתפים את הכלים לפישוט דרמטי של מערך ה-IT הארגוני ויצירת ערך עסקי ותחרותי חסר תקדים.

מערכת אנשים ומחשבים תסקר את האירוע בזמן אמת מסן פרנסיסקו. שריינו עכשיו את מקומכם במוסף מיוחד שיפורסם ב-InformationWorld בעקבות כנס הענק. לפרטים נוספים: אוה שקלאר – 03-7330713

אירועים קרובים