פרודוור השיקה חנות אפליקציות למערכות ה-CRM של מיקרוסופט

החנות מאפשרת להתאים אישית את מערכת ה-CRM בהתאם לצרכי הלקוח ולענף התעשייה אליו הוא משתייך, על ידי הורדת תוספים, עזרים ופתרונות מותאמים ● היא פותחה על ידי יחידת ה-R&D של פרודוור בישראל, בשיתוף מיקרוסופט

פרודוור השיקה חנות אפליקציות בשם CRM App Store, שמיועדת למערכות ה-CRM של Microsoft Dynamics.

מהחברה נמסר, כי החנות, פרי פיתוחה של יחידת ה-R&D של פרודוור בישראל בשיתוף צוותי המוצר של מיקרוסופט (Microsoft), מאפשרת להתאים אישית את מערכת ה-CRM בהתאם לצרכי הלקוח ולענף התעשייה אליו הוא משתייך. הדבר נעשה על ידי הורדת תוספים (Add-ons), עזרים ופתרונות מותאמים. החנות ומוצריה זמינים גם בישראל.

בדומה לחנויות האפליקציות המוכרות מעולם הסמאטרפונים, החנות של פרודוור כוללת אפליקציות חינמיות כמו גם כאלה שנרכשות בתשלום, עם תקופת התנסות של 30 ימים בחינם. קטלוג החנות כולל אפליקציות בקטגוריות שונות, בהן מכירות, שיווק, שירות לקוחות, שירותים מקצועיים, IT, גיוס ומשאבי אנוש. בין היתר, אפשר למצוא בה אפליקציות ורטיקליות לניהול ציי רכב, ניהול פניות הציבור, תכנון ושיבוץ משאבים עם דיווחי שעות, Helpdesk ו-ServiceDesk. כמו כן, היא מציעה Add-on כמו אפליקציית המפות של בינג (Bing), שמאפשרת הצגה וניתוח של נתוני CRM על גבי מפה ויזואלית, אפליקציית מיפוי קשרים, שניתן באמצעותה להציג ויזואלית קשרי לקוחות שונים, ומחולל מסמכי PDF. מרבית האפליקציות לא דורשות הטמעה מעבר להורדה והתקנה במערכת.

המוצרים שבחנות כוללים אפליקציות של מגוון יצרנים, כגון Resco ,CWR Mobility ,WebFortis ,Cloud9 ,Planet ו-MapDotNet, וכן "מאיצים" (Accelerators) ללא עלות של מיקרוסופט עצמה.

השקת החנות מלווה בקמפיין דיגיטל שמריצה מיקרוסופט בארצות הברית. מפרודוור נמסר, כי חודש לאחר ההשקה העולמית נצפתה עלייה של מאות כניסות והורדות אפליקציות מדי יום ברחבי העולם.

לדברי מיקי איטין, מנהל פעילות ה CRM הגלובלית בפרודוור, "ארגונים רבים לא תמיד מזהים את הצורך במרכיב מסוים בעת הקמת מערכת ה-CRM וכשהוא צץ, הם נאלצים לבזבז זמן, משאבים וכסף כדי לענות עליו. בפעם הראשונה, באפשרותם לעצב ולהתאים באופן אישי את מערכות ה-CRM שלהם, בהתאם לצרכים הספציפיים שלהם – ובזמן אמת. לא עוד תהליכי אפיון, פיתוח והטמעה ארוכים ויקרים. אין צורך בקופסאות, דיסקים והתקנות מסובכות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים