סיבוב נוסף: קומפיוור שוב מנסה להירכש, לאחר שסירבה להצעה של 2.3 מיליארד דולרים

על פי הדיווחים בעיתונות הכלכלית בארצות הברית, מחזרת החברה לא רק אחר הקונים של יריבתה BMC, אלא גם בקרב חברות נוספות הפועלות בעולם ניהול ה-IT, ובראשן CA ● האם שתי הקרנות שרכשו באחרונה את BMC תמורת 6.9 מיליארד דולרים יהיו מעוניינות גם בקומפיוור? ● חלק מהדיווחים גורסים כי המשא ומתן בנושא, אם יקרה, יחל רק בספטמבר – לאחר שעסקת BMC תעבור את כל סבבי האישורים

חברת ניהול התוכנה קומפיוור (Compuware) חידשה את מאמציה על מנת להירכש – כך דווח בסוף השבוע בעיתונות הכלכלית בארצות הברית. על פי הפרסומים, החברה מחזרת לא רק אחר הקונים של יריבתה BMC, אלא גם בקרב חברות נוספות הפועלות בעולם ניהול ה-IT, ובראשן CA.

בינואר השנה דחתה החברה הצעת רכש בסך 2.3 מיליארד דולרים מקרן הגידור אליוט (Elliott Management), וביקשה מגולדמן זקס (Goldman Sachs) למצוא עבורה הצעת רכש טובה יותר – אלא שזו לא הגיעה.

על פי הדיווחים מסוף השבוע, קומפיוור קיימה שיחות מוקדמות, בין השאר, גם עם ביין קפיטל (Bain Capital) וגולדן גייט קפיטל (Golden Gate Capital) – שתי הקרנות שרכשו את BMC תמורת 6.9 מיליארד דולרים במאי השנה. חלק מהדיווחים גרסו, כי בעליהם החדשים של BMC דווקא מעוניינים במיזוג עם קומפיוור, אלא שהמשא ומתן בנושא, אם יקרה, יחל רק בספטמבר. הסיבה לכך היא שההשתלטות של BMC טרם עברה את כל האישורים הרגולטוריים הנדרשים. מיזוג שכזה בין שתי הנרכשות, BMC וקומפיוור, עשוי להניב חיסכון תפעולי שנתי של 200 מיליון דולרים, מסרו אנליסטים. גורמים אחרים הטילו ספק במיזוג שכזה, וציינו כי פעילות קומפיוור מושכת הרבה פחות מזו של BMC.

קומפיוור, אשר נוסדה ב-1973, היא מהוותיקות שבחברות ה-IT. לחברה 7,100 לקוחות, יותר מ-4,300 עובדים ומחזור המכירות שלה ב-2012 עמד על יותר ממיליארד דולרים. החברה פועלת בעולם ניהול ה-IT, ופתרונותיה מאפשרים למנמ"רים לשלוט טוב יותר במערכות ה-IT ביעילות ובבקרה טובים יותר על התקציב ובעבודה יעילה של צוות ה-IT.

קומפיוור, כמו BMC, מיוצגת בישראל על ידי חטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס. על לקוחות קומפיוור בישראל נמנים בזק, בנק לאומי, בנק הפועלים, בנק דיסקונט, בנק מזרחי טפחות, הבנק הבינלאומי, ישראכרט, ECI, מעבדות יבמ (IBM) בחיפה, ריטליקס (Retalix), אלביט, צה"ל, רפאל, כלל ביטוח ועוד.

לא התקבלו תגובות מקומפיוור, CA ומהקרנות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים