תוכן שיווקי

גולש דרך הסמאטרפון? כנראה שלא תהנה מהמבצע שלנו…

30% מתקציב השיווק שלך מושקע בשיווק דרך ה-Email ו-30% מהלקוחות שלך נכנסים ל-Email שלהם דרך המובייל ● אם לא תשקיע בהתאמת האתר שלך למובייל, אתה עלול להחמיץ הרבה מהמטרות השיווקיות שלך ולהפסיד לא מעט כסף...

04/08/2013 12:27

דמיין לעצמך: מייל שיווקי מחברת תעופה גדולה נוחת אצלך באימייל. אתה נכנס אליו דרך הסמאטרפון ומגלה הצעה סופר אטרקטיבית במחיר מדהים ליעד אקזוטי שתמיד חלמת עליו. אתה לוחץ על הקישור בהתרגשות, מגשש תוך כדי אחרי כרטיס האשראי שלך ו…לא מצליח לראות את העמוד! האותיות קטנות, התמונה חתוכה, אתה לא מצליח למצוא איפה ממלאים את הפרטים…מתוסכל אתה יוצא מהאתר ומוחק את המייל.

מדי שבוע נשלחים ללקוחות מאות אלפי מיילים שיווקיים וביניהם כמות עצומה של מיילים שכל מטרתם היא להזמין את הלקוח להיכנס לאתר החברה ולבצע רכישה. לקוחות רבים, הפותחים את האי מיילים שלהם דרך הסמארטפון, נרגשים מהמבצע האטרקטיבי, ממהרים להיכנס לאתר וכגודל הציפיה – כך גודל האכזבה. האתר אינו מותאם למובייל, הגלישה בו מסורבלת עד בלתי אפשרית וההצעה השיווקית שלך, מפתה ככל שתהיה, לא ניתנת למימוש.

מחקר שביצעה גוגל בנוגע להתאמת אתרים למובייל מגלה כי לאופן בו נראה אתר אינטרנט במכשירי סמארטפונים, השפעה רבה על דעתו של הלקוח על החברה. המחקר מראה כי 61% מהלקוחות הנכנסים לאתר שאינו מותאם למובייל, מפתחים דעה שלילית על החברה, תופסים אותה כמיושנת ולא ידידותית ללקוח ואף מעידים על עצמם כי הם ינטשו את האתר וילכו אל המתחרים בעקבות כך. במקביל, 67% מהנשאלים אומרים כי גלישה באתר המותאם למובייל משפר בעיניהם את תדמית החברה והיא נתפסת כחברה מתקדמת וידידותית ללקוח, עובדה המשפיעה באופן ישיר על כוונתם לרכוש את ממנה המוצר באופן מיידי, אונליין בסמארטפון.

אם לא תתאים את האתר שלך למובייל, אתה עלול להפסיד לא רק את הכסף שהשקעת במבצע הנוכחי, אלא גם את הלקוח, שלא יפקוד את האתר שלך בקרוב ואולי גם לא יפתח את המיילים הבאים שלך.

חשוב להבין את חשיבותו הקריטית של אתר מותאם מובייל, לאסטרטגיית השיווק השלמה של הארגון, ולכן חשוב להכיר את MobileSpear, המאפשרת התאמה פשוטה, קלה ומהירה של אתרי אינטרנט, חדשים וישנים כאחד – למובייל.

MobileSpear, שפותחה על ידי חברת Iridize הישראלית, היא מערכת חדשנית היושבת על שרת חיצוני ומוטמעת באתר בתהליך פשוט היוצר אתר מותאם למובייל. המערכת משתילה קוד באתר, המזהה בזמן אמת את המכשיר בו משתמש הגולש ומפתח תבניות המתלבשות על דפי האתר הקיים. פרויקט ההתאמה מתבצע על ידי מומחה MobileSpear, המגדיר יחד עם בעלי האתר את ממשק המשתמש והתצוגה הרלבנטית לכל דף, וכך ממקסם את חווית המשתמש.

תוצרי ה-MobileSpear הם אתרים המותאמים באופן אופטימלי למכשירים השונים (מובייל, טאבלטים) בעלי עיצוב וממשק משתמש איכותי ונוח הממקסמים את חווית המשתמש.

שירות MobileSpear מבוסס על טכנולוגיה פורצת דרך שפותחה ע"י חברת הסטארט-אפ הישראלית Iridize. המערכת משווקת ומוטמעת בישראל ע"י חברת רילקומרס (realcommerce) המתמחה באסטרטגיה ואינטגרציה של טכנולוגיות ווב וסלולר.

אירועים קרובים