תוכן שיווקי

חברת ביוסנס וובסטר יישמה מעבר לייצור ללא נייר באמצעות מוצר ה-MES של Camstar

המערכת יושמה על ידי החברות manofIT, נציגת Camstar בישראל, ו-Camstar

04/08/2013 13:49

ביוסנס וובסטר הינה החברה המובילה בעולם באבחון ובטיפול בהפרעות קצב הלב.

לאחר תהליך בחירה, שכלל לא פחות מ-7 מוצרים אחרים, בחרה ביוסנס במוצר ה-MES של Camstar בגרסת ה-Medical Device Suite כמתאים ביותר ליישום פתרון eDHR (ר"ת Electronic Device History Record). מטרת הפרויקט הייתה ליצור "תיק מכונה" אלקטרוני עם עקיבות מלאה למרכיבי המכונה, לתהליך הייצור בקבלן המשנה, לתהליך הבדיקות ולבסוף לשינויים המבוצעים לאורך חיי המכונה. את ההטמעה ביצעה manofIT נציגתה בישראל של חברת Camstar, בסיוע חברת Camstar. ההטמעה החלה בנובמבר 2012 והמערכת עלתה לאויר בחודש יולי.

המערכת שהוטמעה מאפשרת לביוסנס וובסטר לנהל את התהליך ללא נייר (Paperless Manufacturing), להקטין משמעותית את העלויות והסיכונים הכרוכים במבדקי האיכות הפנימיים והחיצוניים ע"י רשויות הרגולצייה השונות, לשלוט על תהליכי הייצור והבדיקות ולעבור מהר יותר  מפיתוח לייצור, NPI (ר"ת New Product Introduction). כמו כן, נהנים כעת גופי האיכות והייצור של החברה מיכולת קבלת החלטות משופרת באמצעות מידע הזורם בזמן אמת מרצפת הייצור של החברה וקבלני המשנה שלה.

במסגרת הפרויקט, הוטמעו תהליכי הייצור והבדיקה של ביוסנס וובסטר במערכת, בוצעה אינטגרציה ל-SAP ERP ולכלי הבדיקה העיקרי בתהליך הייצור, כמו כן נבנו קישורים ישירים למסמכים הרלוונטיים ממערכת ה-Agile PLM.

לדברי אלון גולדמן, מוביל מוצר Camstar בחברת manofIT, "הפרויקט הינו הוכחה לחוזקה של Camstar כפלטפורמה למחשוב תהליכי הייצור והתיעוד בחברות יצרניות בכלל וחברות ציוד רפואי בפרט. הבחירה ב-Camstar מאפשרת לכל חברת ציוד רפואי לנהל את תהליכי הייצור והאיכות מקצה לקצה בהתאם לדרישות הרגולציה תוך שיפור מתמיד של מדדים תפעוליים ומדדי איכות".

לדברי סיגי וייס, מנכ"לית חברת manofIT, "חברת Camstar הינה בעלת נתח השוק הגדול ביותר בתחום ה-eDHR בעולם (יותר מ-150 התקנות) וכנציגי Camstar בישראל אנו נהנים מהתעניינות הולכת וגדלה. השלמת הפרויקט בביוסנס וובסטר מציבה את manofIT בעמדה מובילה בשוק הישראלי עם הפתרון היחיד התפור במיוחד לצרכיהם של חברות ציוד רפואי".

חברת Camstar האמריקאית היא הספקית המובילה בעולם לפתרונות ניהול ייצור, MES (ר"ת Manufacturing Execution Systems) בחברות ציוד רפואי, מוליכים למחצה ואלקטרוניקה.

חברת ManofIT הפועלת בישראל ובארה"ב מתמחה באפיון ויישום של פתרונות מתקדמים לייעול תהליכי מכירה וייצור. את החברה  ייסדו בועז מרידור המנהל את פעילות החברה בארה"ב, וסיגי וייס, המכהנת כמנכ"לית. לחברה ניסיון רב שנים ביישום מערכות מתקדמות בחברות הייטק בינלאומיות ובפרט חברות ציוד רפואי.

אירועים קרובים