מחקר: הענן הקהילתי יצמח בחמש השנים הקרובות פי חמישה

היקף שוק זה עתיד לגדול עד 2018 בקצב של כ-35% משנה לשנה - כך עולה ממחקר שפרסמה MarketstandMarkets ● לפי החברה, הוא עתיד לעמוד בתום השנה הנוכחית על 566 מיליון דולרים ובתום 2018 - על כ-2.5 מיליארד ● הגופים העיקריים שישפיעו על פריסת פתרונות הענן הקהילתי יהיו גופי ממשל, חברות ביטוח, בנקים ושירותים כספיים

הענן הקהילתי (Community Cloud) עתיד לצמוח עד 2018 פי חמישה, בקצב של כ-35% משנה לשנה – כך עולה ממחקר שפרסמה MarketstandMarkets. לפי החברה, הוא עתיד לעמוד בתום השנה הנוכחית על 566 מיליון דולרים ובתום 2018 – על 2.49 מיליארד.

הגופים העיקריים שישפיעו על פריסת פתרונות הענן הקהילתי יהיו, לפי החברה, גופי ממשל, חברות ביטוח, בנקים ושירותים כספיים. מבחינה כספית, עיקר הפעילות בתחום זה תתרכז במדינות צפון אמריקה, קרי: ארצות הברית. עם זאת, מבחינת היקף תעבורה, הגידול העיקרי צפוי במערב אירופה.

הענן הקהילתי מיועד לשרת קהילה מסוימת לה שיש לה עניין משותף, כגון: ענן ממשלתי, שמספק שירותים לכל משרדי הממשלה. לפי MarketstandMarkets, הכוחות העיקריים המניעים אותו הם אבטחת מידע, הצורך בציות לרגולציות, תשתית שמאפשרת זמני אחזור נמוכים במקביל לביצועים גבוהים וכן עלות נמוכה יחסית להתאמות גודל.

בארגונים בהם יש מספר גדול במיוחד של לקוחות, כמו שירותי רפואה, קיימת חשיבות גם לתמורה הכספית של מרכזי האחסון. זאת, מאחר שיש דרישה גדולה יותר להעברות ושינויי מידע.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים