רבעון של ירידות ל-יס: ההכנסות פחתו ב-1% והרווח הנקי – ב-6%

החברה סיימה את הרבעון השני של השנה עם הכנסות בסך 404 מיליון שקלים והפסד נקי של 101 מיליון ● רון אילון, מנכ"ל יס, ציין שמדובר בתוצאות טובות בהתחשב ברגולציה הקשה מולה מתמודדת החברה, "שמונעת תחרות ופוגעת בצרכנים"

יס (yes) סגרה את הרבעון השני של השנה עם ירידות בסעיפיה העיקריים: על פי הדו"חות שפרסמה החברה הבוקר (ב'), ההכנסות שלה קטנו ברבעון ב-1.2% והרווח הנקי – ב-5.94%.

ההכנסות של יס עמדו ברבעון על 404 מיליון שקלים לעומת 409 מיליון ברבעון השני של 2012. ההפסד הנקי קטן ל-101 מיליון שקלים בהשוואה ל-107 מיליון.

הרווח התפעולי הרבעוני פחת ב-9.3% ל-68 מיליון שקלים אל מול 74 מיליון. הירידה נבעה בעיקר מהקיטון בהכנסות ומהגידול בהוצאות הפחת. ה-EBITDA גדל ב-2.6% ל-132 מיליון שקלים לעומת 128 מיליון וה-EBIDTA השולי הגיע ל-32.6% בהשוואה ל-31.4%. מספר המנויים של יס עלה ב-5,000 לעומת הרבעון הקודם וב-1,000 לעומת הרבעון המקביל אשתקד.

במהלך הרבעון השיקה יס את שירות MultiRoom, שמאפשר לצפות בהקלטות מכל ממיר בבית, ולא רק מהממיר המקליט, ואף להתחיל את הצפייה בממיר אחד ולסיים באחר. השירות ניתן לבעלי ממיר מקליט HD מסוג yesMaxTotal ולפחות ממיר HD נוסף.

רון אילון, מנכ"ל יס, ציין כי "התוצאות הרבעוניות הטובות מוכיחות שהחברה מצליחה להתמודד עם המגבלות הרגולטוריות הקשות, שמונעות תחרות חופשית ושוויונית בשוק הטלוויזיה הרב ערוצית ופוגעות בצרכנים בישראל".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים