האפליקציה שמאפשרת להכיר את האנדרואיד מבפנים

My Droid System Info מיועדת לחובבי הטכנולוגיה שרוצים לדעת יותר לעומק מה יש במכשיר שלהם ● מדובר באפליקציה צבעונית ובנויה היטב ויכולה לפעול לא רק בטלפונים חכמים אלא גם בטאבלטים

אין ספק שאחד הדברים הכי חשובים עבור כל מי שמתעניין בעולם המיחשוב, על צורותיו השונות, הוא היכולת להבין מה מתרחש בתוך המכשיר שהוא מחזיק בידיו. לא מזמן כתבתי על CPU-Z – אפליקציית המידע המפורסמת, שעשתה הגירה מעולם מחשבי ה-PC גם לסביבת האנדרואיד (Android). אפליקציה זו מספקת מידע על רכיבי הטלפון, כשהיא מתחילה מבפנים וממשיכה יותר עמוק פנימה, אך שם פחות או יותר היא עוצרת.

אם אתם רוצים משהו קצת שונה, אולם גם כזה שבכל זאת מכסה את רוב, אם לא כל, מה ש-CPU-Z מציעה, אני ממליץ לכם לנסות את My Droid System Info. לא רק שהיא מספקת יותר פרטים מאשר CPU-Z, המצוינת כשלעצמה, אלא גם מגישה אותם באופן צבעוני, ברור לעין ונהיר מאוד. היא יכולה לספק בקלות את יצר החטטנות של כל חובב טכנולוגיה שרוצה לדעת יותר מה יש במכשיר האנדרואיד שלו. יותר מכך, היא גם יודעת לזהות כשהיא רצה בטאבלט, ואז מגישה את המידע בתבנית של שני טורים ולא רק באחד, כמו בטלפון, בין אם המסך שלו קטן או גדול.

My Droid System Info מחלקת את המידע לארבע קטגוריות: מכשיר (Device), לוח המערכת (System Dashboard), מד חיישנים (Sensors Monitor) ויומן רישום פעילות (Logs).

תחת קטגוריית המכשיר אפשר לראות פרטים טכניים כמו שם המכשיר, כמה ליבות יש למעבד, מהי המהירות המרבית בה הליבות עובדות ופרטים על מערכת האנדרואיד ורכיבי הטלפוניה של המכשיר. מכאן שאם תריצו את האפליקציה בטאבלט, לא תראו שם יותר מדי פרטים.

לוח המערכת מאפשר לראות את העומס המוטל על המעבד ומה מעמיס אותו, פרטים על השימוש בזיכרון ה-RAM, מצב הסוללה וכן הרשת האלחוטית אליה מחוברים באותו רגע.

מד החיישנים כולל את כל המידע האפשרי על החיישנים שממוקמים במכשיר. הוא מחלק אותם לחיישנים סביבתיים, חיישני תנועה וחיישני מיקום.

יומן רישום הפעולות מכיל מידע טקסטואלי רב על הפעילות שמתבצעת מאחורי הקלעים בזמן שמפעילים יישומים שונים או מבצעים פעולה כלשהי אחרת במכשיר.

בחלק מתיבות המידע, למשל במקרה של הסוללה, ניתן לגשת למסכי האנדרואיד שמספקים מידע נוסף על השימוש. בשימוש הבא בסוללה יועבר המשתמש למסך שמראה את חלוקת צריכת הכוח באותו רגע בין המסך, היישומים, מערכת ההפעלה וכדומה.

בשורה התחתונה, מדובר באפליקציה בנויה היטב, שמספקת מידע בצורה מקיפה ויפה. היא אולי לא מיועדת לכל אחד, אבל מי שרוצה לדעת קצת יותר על המכשיר שלו ימצא בה את הנתונים שהוא מבקש, מוגשים בדרך נאה ביותר.

האפלקיציה מיועדת למכשירי אנדרואיד שמריצים את גרסה 3.0 ומעלה, וניתן להוריד אותה מכאן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים