גונן פלדמן יקים וינהל את הפעילות המשותפת של EMC, סיסקו ו-VMware בישראל

פלדמן, שניהל עד כה את תחום הדטה-סנטר בסיסקו ישראל, יוביל את פעילות הסניף המקומי של VCE וינהל גם את המכירות באיטליה, ספרד, יוון ופורטוגל ● הוא יעמוד בראש צוות שיבצע את המכירות של מוצר ה-Vblock שפיתחה החברה ויספק לו תמיכה ועדכונים בקרב הלקוחות שיטמיעו אותו

גונן פלדמן מונה להקים ולנהל את הפעילות של VCE בישראל – חברה בבעלות משותפת של EMC, סיסקו (Cisco), אינטל (Intel) ו-VMware, כך נודע לאנשים ומחשבים. פלדמן יוביל את פעילות הסניף המקומי וינהל גם את המכירות באיטליה, ספרד, יוון ופורטוגל.

VCE מספקת תשתית אחודה (Converged Infrastructure) ומאפשרת לארגונים יכולת למעבר מהיר ופשוט למיחשוב ענן ולסביבת עבודה וירטואלית. זאת, בעזרת מערכת ה-Vblock שפיתחה, המשלבת טכנולוגיות של EMC, סיסקו ו-VMware בפתרון מובנה למיחשוב ואחסון בסביבה וירטואלית. המיזם הוקם על ידי שלוש החברות ב-2009 וב-2011 הפכה VCE לחברה בבעלותן בשיתוף עם אינטל, שמצידה השקיעה משאבים כספיים בחברה. נכון למאי השנה, עמד מחזור המכירות השנתי של VCE על 1.2 מיליארד דולרים, עם יותר מאלף מערכות Vblock שהוטמעו בעולם.

פלדמן יעמוד בראש צוות שיבצע את המכירות של המוצר ויספק לו תמיכה ועדכונים בקרב הלקוחות שיטמיעו אותו. עד כה ערך הסניף הישראלי של VCE הסכמי שותפות עם בינת תקשורת מחשבים ובזק בינלאומי, שיהיו האינטגרטורים של המוצר. בתקופה הקרובה צפויים להיחתם הסכמים עם אינטגרטורים נוספים. לאנשים ומחשבים נודע, כי בשנתיים האחרונות כבר הוטמע הפתרון בקרב שני ארגוני ענק בישראל. צפי המכירות של VCE ל-2014 בחמש המדינות שבאחריות פלדמן, עומד על עשרות מיליוני שקלים, כאשר הפעילות תתפרס על כלל מגזרי המשק: הפיננסי, הביטחוני, הממשלתי-ציבורי וההיי-טק.

בשש השנים האחרונות שימש פלדמן (45) כמנהל תחום הדטה-סנטר בסיסקו ישראל, שם הוביל, בין השאר, את המכירות של משפחת מתגי נקסוס (Nexus). קודם לכן היה מנהל מכירות ב-EMC ישראל. הוא בעל תואר במנהל עסקים עם התמחות בשיווק ומימון, מהמסלול האקדמי של המכללה למנהל.

לא התקבלה תגובתו של פלדמן לידיעה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים