דרום קוריאה במסר לארה"ב: "מודאגים מהשלכות הווטו על איסור מכירת מוצרי אפל"

החלטתה של רשות הסחר הבינלאומי בארצות הברית, לפיה תיאסר מכירת מוצרי ענקית הטכנולוגיה בתחומי המדינה עקב הפרת זכויותיה של סמסונג בפטנטים, עוררה חשש בקרב מקבלי החלטות בדרום קוריאה ● משרד הסחר הקוריאני קרא לאמריקנים לקבל "החלטות הוגנות וסבירות" לקראת פסק הדין הסופי בין החברות, שצפוי להינתן ביום ו' הקרוב

ממשלת דרום קוריאה הביעה אתמול (ב') דאגה מהווטו שהטיל ממשלו של ברק אובמה על החלטת רשות הסחר הבינלאומי (ITC), לפיה הייתה אמורה להיאסר מכירה של מכשירי אפל (Apple) מדגמים ישנים בתחומי ארצות הברית.

"אנו מביעים דאגה מההשלכות השליליות שעשויות להיות להחלטה כזאת על ההגנה על זכויות בפטנטים", נמסר בהודעה שפורסמה מטעם משרד הסחר, התעשייה והאנרגיה של דרום קוריאה. המשרד קרא לרשות לסחר בינלאומי ולממשל לקבל "החלטות הוגנות וסבירות" לקראת יום ו' השבוע, שבו אמור להינתן פסק הדין הסופי בשאלה אם סמסונג (Samsung) הפרה את זכויותיה של אפל בפטנטים. זאת, במסגרת משפט נפרד בעקבות תביעה שהגישה אפל ביולי 2011.

האיסור, אשר אמור היה להיכנס לתוקף בתחילת השבוע, נבע מהחלטה שהתקבלה בחודש יוני בעקבות תלונה של סמסונג על הפרה של זכויותיה בפטנטים על ידי אפל. על פי החוק, לנשיא מוקצבים 60 ימים לעיין בהחלטה ולהתערב בה, אלא שאף נשיא של ארצות הברית לא ניצל את זכותו להתערב בהחלטה של ITC מאז שנת 1987.

אם ייקבע כי סמסונג הפרה את זכויותיה של אפל, ייתכן שתיאסר בארצות הברית המכירה של מכשירי סמסונג מדגמים ישנים – טלפונים ומחשבי לוח.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים