מחקר האפליקציות הפופולריות בעולם: יישום המפות של גוגל מוביל, פייסבוק ויו-טיוב בצמרת

כ-54% מכלל משתמשי הטלפונים בעולם השתמשו בחודש שעבר ב-Google Maps, כ-9% יותר מאלו שהשתמשו ביישום של פייסבוק ו-19% יותר מאלו שצפו בסרטונים ביו-טיוב ● עוד בעשירייה הראשונה: טוויטר, ווטסאפ וגם +Google ● ומיהן המפתיעות של הרשימה?

היישום הפופולרי ביותר בקרב משתמשי הטלפונים החכמים הוא יישום המפות של גוגל (Google Maps) – כך על פי מחקר חדש שבוצע על ידי חברת המחקר האנגלית GlobalWebIndex. הוא מקדים את היישום הנייד של פייסבוק (Facebook) ואת יו-טיוב (YouTube), גם הוא של גוגל (Google) כמובן.

לפי המחקר, כ-54% מכלל משתמשי הטלפונים בעולם השתמשו בחודש שעבר ביישום המפות של גוגל, כ-9% יותר מאלו שהשתמשו ביישום של פייסבוק ו-19% יותר מאלו שצפו בסרטונים ביו-טיוב באמצעות הטלפון החכם שלהם. גם היישום הרביעי ברשימה הוא של גוגל, +Google, שהגיע ל-30% שימוש. את החמישייה הראשונה של היישומים משלים יישום השיחות המיידיות הסיני Wechat/Weixin עם 27%, מה שמצביע על דריסת הרגל הבולטת של מזרח אסיה בשוק המובייל.

בעשירייה הראשונה ניתן למצוא גם את טוויטר (Twitter), סקייפ (Skype) והמסנג'ר של פייסבוק עם 22% כל אחד. גם ווטסאפ (WhatsApp), שהצהירה כי תגבה כסף מהמשתמשים ואף הוסיפה אפשרות להודעות קוליות, עם 17%, ואינסטגרם (Instagram), שכזכור נרכשה לא מכבר על ידי פייסבוק, עם 11%, מככבות ברשימה.

לפי GlobalWebIndex מחקר זה מראה את השימוש בקרב אוכלוסייה שמקיפה כיום קרוב למיליארד משתמשים (969.49 מיליון ברחבי העולם, למען הדיוק). מפתיע לגלות שהמרחק בין הבאזז לבין השימוש במציאות ביישומים לפעמים גדול מהמצופה. זה נכון במקרה של אינסטגרם ו-ווטסאפ, וזה נכון גם במקרה של שירות שיתוף הסרטונים Vine, שלפי המחקר צבר 2% משתמשים בלבד.

עוד יש לציין שהשירותים המתחרים למפות של גוגל רחוקים ממנו מאוד בהיקף השימוש. Ovi Maps של נוקיה (Nokia) ממוקם במקום ה-11 עם 9% שימוש, ואילו שירות המפות של אפל (Apple) לא הצליח לצבור אפילו 1% בודד.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים