אדוארד סנואודן קיבל הצעה לצייץ בטוויטר עבור אתר להיכרויות בשדות תעופה

100 אלף דולרים - זה השכר שמציע האתר לסנואודן כדי לסייע בשידוך בין אנשים למטרות רומנטיקה, חברות לטיול, או סקס ● האם ההצעה אמיתית או יותר גימיק שיווקי של האתר, שסביר להניח שרובכם לא שמעתם עליו? ימים יגידו ● כך או כך, אם סנואודן ייענה להצעה הוא יוכל להיעזר בניסיונו הרב, לאחר ששהה כחודש בשדה התעופה של מוסקבה, בניסיון להתחמק מהסגרה לארצות הברית

החברה שמתפעלת את אתר ההיכרויות MeetAtTheAirport.com מבקשת לנצל את "ניסיונו" של אדוארד סנואודן בשדות תעופה והציעה לו לצייץ בטוויטר (Twitter) ובכלל, לשמש כדובר שלה – כל זאת תמורת שכר של 100 אלף דולרים.

האם ההצעה אמיתית או יותר גימיק שיווקי של האתר, שסביר להניח שרובכם לא שמעתם עליו? ימים יגידו. כך או כך, אם ייענה להצעה, סנואודן יסייע לאתר שמאפשר למשתמשיו למעשה למצוא סקס. רשמית, האתר מציע להכיר בין אנשים לצרכי "רומנטיקה, חברות, נטוורקינג ושותפות לטיול", אולם כמו בהרבה מקרים באתרי היכרויות, אחד השימושים הפופולריים הוא למטרת סטוץ.

סנואודן רכש באחרונה היכרות רבה עם שדות תעופה, לפחות עם זה שבמוסקבה, לאחר ששהה שם במשך כחודש. הוא מבוקש בארצות הברית לאחר שהדליף לגרדיאן (Guardian) את תוכנית PRISM, במסגרתה עוקב הממשל אחרי נתונים של אזרחי ארצות הברית. הצעיר האמריקני, לשעבר עובד של הסוכנות לביטחון לאומי (NSA), שמפעילה את PRISM, עזב את שדה התעופה לפני כשבוע, לאחר שקיבל מקלט מדיני זמני ברוסיה. ייתכן שאם הוא ייענה להצעה של אתר ההיכרויות, הניסיון שלו יסייע לו.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים