קונביסטה הגרמנית המתמחה ביישומי סאפ פותחת סניף בישראל

בראש הסניף תעמוד אתי גור-אריה, שותפה ומנהלת קוניסטה ישראל ונציגת החברה מזה שנה וחצי ● "בכוונת הסניף הישראלי לעבוד עם שותפים עסקיים בד בבד עם גיוס והכשרת צוות יועצי סאפ מקומי", אמרה גור-אריה

קונביסטה הגרמנית, המתמחה ביישומי סאפ (SAP), הכריזה על הקמת סניף בישראל לאחר פעילות של שנה וחצי באמצעות נציגות מקומית. בראש הסניף תעמוד אתי גור-אריה, שותפה ומנהלת קונביסטה ישראל ונציגת החברה בישראל מזה 18 חודשים.

קונביסטה נחשבת לאחד השותפים המרכזיים של סאפ העולמית אשר ממוקדים מגזר פיננסי ותשתיות. החברה הוקמה בשנת 1999 ומונה כ-550 עובדים ב-19 מדינות ברחבי העולם.

מנהלת הסניף המקומי, גור-אריה, היא בעלת תואר שני במנהל עסקים עם התמחות בשיווק בהצטיינות מאוניברסיטת Herriot-Watt, ורישיון יועצת פנסיונית. היא עסקה בפיתוח עסקי עבור חברות בינלאומיות ומקומיות במהלך העשור האחרון.

לדבריה, "בשנה וחצי האחרונות פעלה קונביסטה בישראל באמצעות נציגות מקומית לצורך בחינת הפוטנציאל בשוק הישראלי. החברה מצאה כי יש דרישה למומחיות והידע הייחודיים שלה, כאשר בזמן זה הפכו מרבית חברות הביטוח המובילות בישראל ללקוחותיה".

"החזון שלנו בהובלת החברה המקומית הוא להביא ערך ולהעניק שירות איכותי למגזרי הפיננסיים והתשתיות, בתחומים בהם הידע והניסיון מהווים גורם מכריע בהצלחת יישום פתרונות הליבה של סאפ", אמרה גור-אריה. "בכוונת הסניף הישראלי לעבוד עם שותפים עסקיים בד בבד עם גיוס והכשרת צוות יועצי סאפ מקומי".

סתוית נבון
, מנכ"לית סאפ ישראל, מסרה: "חלק מהחזון שלנו בסאפ ישראל הוא להרחיב את רשת השותפים העסקיים ולהעלות את רף המקצועיות שלהם, באופן שמבטיח כי לקוחות החברה, מכל גודל ומגזר, זוכים לשירות הטוב ביותר. הקמת הסניף הישראלי של קונביסטה מהווה צעד נוסף וחשוב במימוש חזון זה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים