SecureWave תפיץ את מוצרי רי-סק טכנולוגיות בישראל

רי-סק מפתחת את פלטפורמת הגנה התוכנה הארגונית MachineSafe, המספקת הגנה מפני התקפות סייבר באופן רב שכבתי וכן מפני התקפות ממוקדות, התקפות Zero Day ו-Advanced Persistent Threats ● מורן ג'רסי, מנכ"ל SecureWave: "מדובר בפיתרון הלבנה המגיע עד למחשבי הקצה של הארגון"

SecureWave תפיץ בישראל את מוצרי רי-סק טכנולוגיות (Re-Sec), המפתחת בין היתר את פלטפורמת הגנת התוכנה הארגונית MachineSafe. בכך מצטרפת רי-סק טכנולוגיות ל-Corero, אימפרבה (Imperva) ופורטינט (Fortinet), המיוצגות אף הן על ידי SecureWave.

מערכת MachineSafe של רי-סק מספקת הגנה מפני התקפות סייבר באופן רב שכבתי ובין היתר בפני איומים מודרניים, דוגמת Advanced Persistent Threats, התקפות Zero Day, והתקפות ממוקדות. זוהי מערכת מודולרית הכוללת רכיבי אבטחה המאפשרים שליטה על המידע הזורם לארגון ואת זיהויים המוקדם של האיומים.

יתרונה הבולט של המערכת, על פי החברה, הוא בשקיפות שלה למשתמש הסופי והיעילות האבטחתית שהיא מאפשרת למנהל מדיניות אבטחת המידע בארגון. תפיסת האבטחה של המוצר מאפשרת אכיפת מדיניות סייבר אחידה בארגון (Unified Cyber Policy) וניהול הרשאות דינמיות לקבוצות המשתמשים השונות.

בין רכיבי האבטחה במוצר משולב גם SandBox, המאפשר סריקה לאחור של קבצים ממקורות חיצוניים. בנוסף כוללת המערכת גם End-Point Agent, אשר מאפשר יצירת תחנת עבודה וירטואלית וזמנית במחשב המשתמש, ובכך מרחיבה את יכולות ההגנה הרב שכבתית עד לעמדת המשתמש.

מורן ג'רסי, מנכ"ל SecureWave: "לאחר בחינת טכנולוגיות רבות בשוק ההלבנה מצאנו כי הפיתרון של רי-סק טכנולוגיות הינו המתקדם מסוגו. הלקוחות נהנים מפריסה ייחודית המותאמת לצרכיהם ואף כוללת פיתרון הלבנה המגיע עד למחשבי הקצה של הארגון. רי-סק הצליחו ליצור פיתרון המשלב זיהוי מבוסס חתימות, זיהוי מבוסס התנהגות וסריקה לאחור, כך שהלקוח נהנה ממספר מעגלי אבטחה שעד כה פשוט לא היו זמינים לו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים