LG השיקה את הטלפון הראשון עם Snapdragon 800 – המעבד החזק ביותר כיום בשוק

המכשיר החדש, G2, מגיע עם מעבד מרובע ליבות במהירות של 2.3 ג'יגה-הרץ ● הוא הושק אמש (ד') בארצות הברית ויגיע לישראל בסוף ספטמבר, כאשר טרם ברור כמה הוא יעלה ● LG תנסה לזנק באמצעותו לשורה הראשונה של יצרניות הטלפונים בעולם

LG השיקה אמש (ד') את הטלפון החדש שלה, ה-G2, באירוע בהשתתפות כ-700 בני אדם בניו-יורק. מעבר לעוצמה ולעיצוב, מציע הטלפון ממשק משתמש חדש ולפי החברה, הוא עוצב לפי מה שהיא למדה מרצונות המשתמשים. החברה תנסה לזנק באמצעות המכשיר החדש לשורה הראשונה של יצרניות הטלפונים בעולם. לישראל יגיע המכשיר בסוף ספטמבר.

ה-G2 מציע כמה דברים בולטים במיוחד, כאשר הבולט שבהם הוא המעבד. זהו הטלפון הראשון שמגיע לשוק עם ה-Snapdragon 800, המוביל בדור החדש של המעבדים מבית קוואלקום (Qualcomm). מדובר במעבד מרובע ליבות במהירות של 2.3 ג'יגה-הרץ והוא נחשב כיום לחזק ביותר שקיים בשוק, לפחות מבין המעבדים שמבוססים על הטכנולוגיות של ARM.

הדבר הבולט השני הוא העיצוב המיוחד של הטלפון, שנקי מכפתורים בצדדים. הכפתור הפיזי היחיד נמצא בחלק האחורי של המכשיר, מתחת למצלמת ה-13 מגה-פיקסלים. הוא מיועד להדלקת/כיבוי המכשיר, לשינוי עוצמת הקול ולצילום תמונות, כשנמצאים ביישום הצילום של המכשיר. לפי LG, ההחלטה על העיצוב הגיעה בעקבות בדיקות שבוצעו בין המשתמשים. אלה גילו שקיים קושי להגיע לכפתורים הצדדיים בעת שימוש רגיל בעוד שמצד שני, כמעט בכל שימוש, האצבע המורה של היד המחזיקה נמצאת מאחור, במיקום בו מוצב הכפתור הפיזי היחיד במכשיר.

המסך של ה-G2 הוא בגודל של 5.2 אינץ' והוא מציע רזולוציה של 1,920×1,080 פיקסלים, בצפיפות של 423 נקודות לאינץ'. הוא תופס כמעט את כל החלק הקדמי של הטלפון, עם מסגרת בעובי של שני מ"מ בלבד. המצלמה האחורית מגיעה עם מייצב אופטי, כשלדברי LG, ה-G2 הוא הטלפון הראשון שמציע את היכולת הזו עבור מצלמת 13 מגה-פיקסלים, ללא תיבה נוספת. לטענתה, זה מאפשר לצלם תמונות טובות גם בלילה, מאחר שהטשטוש הנובע מתזוזת היד הטבעית מבוטל. מעבר לכך, הטלפון מצויד במצלמה קדמית של 2.1 מגה-הרץ.

חידוש נוסף, לפי LG, הוא האיכות הקולית של הטלפון: דגימות ב-24 ביט וב-192 קילו-הרץ, איכות של הקלטה אולפנית או Hi-Fi. החברה אף צירפה לטלפון רינגטונים של "נערי וינה" שהוקלטו באיכות זו.

גם הממשק, שמכונה Practical UX, עבר שינויים משמעותיים. אחת התכונות שלו מכונה Knock On והיא מאפשרת, באמצעות נקישה כפולה על המסך, להעיר את הטלפון ממצב שינה. תכונה אחרת, שמכונה Answer Me, מאפשרת לטלפון לענות באופן אוטומטי לשיחת טלפון נכנסת בעת שמבצעים את הפעולה הטבעית של הגשת הטלפון לאוזן. תכונה נוספת, Quick Remote, מאפשרת להשתמש בטלפון כשלט רחוק לטלוויזיות ומכשירים אחרים, והיא אמורה לתמוך גם בממירים של הוט (HOT) ויס (yes).

המכשיר החדש מגיע עם 2 ג'יגה-בייט זיכרון RAM והוא ישווק בגרסאות של 16 ו-32 גי'גה-בייט זיכרון אחסון. הוא מריץ את אנדרואיד 4.2.2 (Android 4.2.2) ותומך, מבחינת קישוריות, גם ב-LTE Advance. מדובר במכשיר השני בעולם שעושה זאת לאחר השקת גרסה כזו של הגלקסי S4 של סמסונג (Samsung). הסוללה היא סוללת 3,000mAh, שנחשבת לגדולה במיוחד בתחום.

ד"ר ג'ון סיאוק פארק, מנכ"ל ויושב ראש LG, אמר, כי "אנחנו משיקים את הטלפון הכי שאפתני בהיסטוריה. בשבילנו, חדשנות לצורך חדשנות זה בית הספר הישן. שום דבר לא מושלם כמו בן האדם ולכן למדנו מבני האדם, מהמנהגים שלכם, כדי להגדיר את החדשנות שלנו. אנחנו מקווים להביא היום לחיים טלפון שלומד מכם, מההתנהגות שלכם".

לבמה עלה גם סטיב מולנקוף, הנשיא ומנהל התפעול הראשי של קוואלקום, שאמר: "המעבד כיום חשוב מתמיד עם כל הפעילויות שמבוצעות עם הטלפון. ה-Snapdragon 800, שהביס את כל המתחרים במבחנים, מביא חוויה יוצאת מן הכלל ל-G2".

המכשיר יושק בישראל לקראת סוף ספטמבר, בצבעים שחור ולבן, במפעילות הסלולריות כמו גם בחנויות הפרטיות. טרם נמסר כמה הוא יעלה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים