Photo Effects Pro – הרבה מעבר לתמונות ה-"טבעיות"

אינסטגרם לימדה אותנו שאפשר לפתח את התמונות הרבה מעבר לצילום ה-"טבעי" ואפליקציות רבות עושות זאת ● אחת המעניינות שבהן היא אפליקציית האנדרואיד Photo Effects Pro

קיץ הוא זמן נפלא להיזכר שיש בטלפון החכם מצלמה או להשתמש בה יותר, למי שלא עושה זאת בתקופות אחרות. שמש, ים, חופש – העונה הזאת מהווה הזדמנות מצוינת לקחת את הילדים לפארקי מים או לים, לטייל עם המשפחה בטבע או לצאת לנופש, ולצלם צילומים משפחתיים, סיטואציות שונות ותמונות שינציחו את הרגעים היפים ביחד.

אם כבר מצלמה, מה עושים עם התמונות? רבים מאתנו מסתפקים באפשרויות ה-"טבעיות" של המצלמה ומשאירים את התמונות כפי שהן, אבל אינסטגרם (Instagram) לימדה אותנו שאפשר לפתח את התמונות הרבה מעבר. אם רוצים להפוך את התמונות שמצלמים למשהו קצת שונה, אמנותי יותר, ואולי אפילו שובב ומשמעותי יותר, יש אפליקציות שמאפשרות לעשות זאת. אחת המעניינות שבהן היא Photo Effects Pro – אפליקציה חינמית מבית DHQ Solutions, שמתאימה לטלפוני אנדרואיד (Android), החל מגרסה 2.2.

לאחר התקנת האפליקציה תמצאו אותה תחת השם Enjoy Photo ברשימת היישומים המותקנים שלכם ועם הפעלתה תגלו שיש לכם שתי אפשרויות: לעבוד עם תמונה שכבר שמורה בטלפון או לצלם תמונה חדשה. כמו כן, ניתן לבחור מיידית באחת מארבע תמונות שמוצגות במסך הראשי. בדרך כלל יהיו אלה התמונות האחרונות שפתחתם במסגרת היישום.

לאחר שבוחרים תמונה לעבודה, לחיצה על החלק התחתון של המסך גורמת להופעת פס כלים בו ניתן לבחור מסננים שונים שמשנים את התמונה מקצה לקצה, כמו: אפשרות להעניק לה איכות של תמונת פולרואיד או תמונה בה מודגשים הצבע הכחול והירוק. לאחר מכן מגיע כלי האפקטים, שיש בו עוד כלים שמעניקים לתמונה מראה שונה לחלוטין, כגון: הדברת הניגודיות, הפיכתה לתמונה שצוירה בצבעי שמן או לכזו שצולמה דרך עדשת עין דג.

יש גם כלים להוספת טקסטים. זה טוב במיוחד במקרה שרוצים ליצור ממה עבור פייסבוק (Facebook). אפשר גם להוסיף על התמונה תמונות נוספות שכל אחת מהן ניתנת לתפעול בפני עצמה, כולל קביעת זוויות מיוחדות. כך, לדוגמה, אפשר למקם על תמונת נוף של מקום שביקרתם בו תמונות של חברים או בני משפחה שצולמו באותו המקום. אפשר גם לבחור מסגרות תמונה מיוחדות בהן משלבים את התמונה עמה עובדים. לדוגמה, אתם יכולים להציב את התמונה ברקע של שלט חוצות גדול במיוחד.

קל להבין מה כל כלי באפליקציה עושה מעצם הצלמית שמייצגת אותו. הבחירה היא מרשימה ארוכה למדי, במקרה של אפקטים וסגנונות צילום, או כזו שדורשת ביצוע פעולה נוספת לאחר מכן באופן ידני. למרות זאת, עקומת הלימוד קלה.

אם אתם בוחרים לצלם תמונה במקום להשתמש באחת שכבר שמורה בסמארטפון, עברו לצלמית מטה הקסמים ביישום המצלמה, שם תמצאו רשימה מכובדת של אפקטים שמאפשרת להעניק לתמונות טיפול אומנותי עוד לפני התפעול שלהן ביישום עצמו. האפקטים שיותר אהבתי הם אלה שמספקים תמונה בשחור לבן, להוציא צבע אחד. גם כאן הבחירה קלה ואפשר לראות באופן מיידי כיצד האפקט משפיע על התמונה, עוד לפני הצילום. לאחר הצילום התמונה עוברת לתפעול הרגיל, כמו במקרה של פתיחת תמונה שמורה.

Photo Effects Pro היא לא האפליקציה היחידה בחנות היישומים של גוגל (Google) שמאפשרת לשנות את התמונות המצולמות באופן אישי ויצירתי, אבל היא עושה את פעולתה היטב ובאופן קל להבנה. כך שהמחסום היחיד במקרה שמשתמשים בה הוא הדמיון.

להורדת האפליקציה לחצו כאן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים