פרידה מעמוד הא"ש – פרק ה' ואחרון

מסיבת הפרידה החגיגית למנכ"ל היוצא של משרד הביטחון, לכבודו של א"ש אודי שני, אלוף הא"ש – אהבה ושלווה, אנשים ושמחה – נערכה ביום ה' האחרון. כן, זה אותו אודי שני המוכר והאהוב על ידי כל (אבל כל) מי שמכיר אותו או נתקל בו אפילו לכמה דקות.

נפרדו מאודי שני חברים לדרך: בכירי משרד הביטחון, התעשייה והעשייה הביטחונית וצה"ל (מי שלא שהה בחו"ל, כמובן). שני מוכר ונערץ בקהילה שלנו כראש אגף התיקשוב בראשו עמד בשנים 2007-2003. לפני כן, שימש שני כקצין שריון ראשי ומפקד עוצבת הפלדה ובמילואים מפקד הגיס הצפוני. עוד ברזומה שלו תוכלו למצוא שלוש וחצי שנים בהן כיהן כמנכ"ל משרד הביטחון, ולפני כן עמד במשך יותר משנה בראש סיב"ט, האגף לשיתוף פעולה ויצוא ביטחוני במשרד הביטחון. במהלך כהונתו כמנכ"ל משרד הביטחון הוביל שני תהליכי פיתוח, רכש, ייצוא והתעצמות בהיקפים של עשרות מיליארדי שקלים, בהם מערכת כיפת ברזל, מטוסי האימון והקרב לחיל האוויר, שלוש צוללות חדשות לחיל הים, ופרויקט נגמ"ש נמ"ר. אז מי ומי נצפו במוזיאון הפלמ"ח ברמת אביב?

אודי שני מברך על הבמה: "אני מסיים חמש שנים מרתקות, במהלכן הייתה לי זכות לנהל את המשרד ולעסוק בליבת העשייה הביטחונית במדינת ישראל. פגשתי כאן אנשים מצוינים וחדורי תחושת שליחות, ותעשיות ביטחוניות משגשגות שהן פאר היצירה והעשייה הישראלית. אני מבקש להודות לעובדי המשרד על הסיוע שהעניקו לי מדי יום. אני מבקש להודות לשר הביטחון הקודם, אהוד ברק, על האמון והדרך שעשינו ביחד, ולשר הביטחון הנוכחי, משה (בוגי) יעלון, על שיתוף הפעולה והדלת הפתוחה. אני מאחל הצלחה למחליפי, אלוף (מיל') דן הראל"

נצפו מאזינים בשורה הראשונה באולם: הרמטכ"ל - רב אלוף בני גנץ, וסגנו - אלוף גדי איינזקוט

נפרד על הבמה מחבר לנשק ולדרך, הרמטכ"ל הנוכחי, רב אלוף בני גנץ

השורה הראשונה, משמאל: איקו חסון - סגן בכיר לתיקשוב ולמודיעין במנהל הרכש של משרד הביטחון ויו"ר ועד העובדים במשרד, ולצידו הגנרל קלאדיו דברטוליס - מנכ"ל משרד ההגנה האיטלקי

על הבמה, שר הביטחון משה (בוגי) יעלון: "אודי מסיים קדנציה משמעותית במשרד הביטחון, שהיא המשכה של 30 שנות שירות מרשימות בצה"ל, כלוחם וכמפקד. הייתה לי הזכות לפגוש את אודי בצמתים שונים במהלך מסלול שירותנו בצבא, כמו גם בחודשים האחרונים כמנכ"ל משרד הביטחון. אודי הביא עימו לתפקיד ניסיון מבצעי, פיקודי וניהולי רב, שכל ישר והיכרות עמוקה עם מערכת הביטחון הישראלית על גווניה השונים, והיה נדבך מרכזי ביותר בהתוויית הדרך שסייעה למשרד ולתעשיות הביטחוניות לכבוש פסגות חדשות של מצוינות. אני מבקש להודות לאודי על תרומתו העצומה לביטחון ישראל בכלל ולמשרד הביטחון בפרט, ומאחל לו הצלחה בכל דרך שיבחר. אני מבקש גם לאחל הצלחה למחליפו של אודי, האלוף (במיל') דן הראל"

בוגי יעלון מעניק לאודי שני שי פרידה צנוע

איקו חסון, סגן בכיר לתיקשוב ולמודיעין במנהל הרכש של משרד הביטחון וגם יו"ר ועד העובדים, מברך ומרעיף אף הוא רק שבחים על אודי שני, המנכ"ל היוצא שלו

מילה אחת - "תודה", משפט אחד - "תודה על הכל". מה שהיה ובטוח שיהיה עוד הרבה עם האיש האחד והמיוחד הזה, א"ש

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים