ג'ון ברייס הוסמכה כמרכז הדרכה רשמי של אדובי בישראל

החברות יקיימו כנס משותף בו יציגו קורס חדש לעיצוב אתרי אינטרנט בשילוב עיצוב לעולם הפרסום והמובייל, באמצעות מוצרי אדובי● הקורס הוא בהיקף של 412 שעות לימוד פרונטאליות ו-120 שעות פרויקט, והותאם במיוחד לצרכי התעשייה

ג'ון ברייס מכללת הי-טק

ג'ון ברייס מכללת היי-טק, מחטיבת ההדרכה של מטריקס, הוסמכה על ידי אדובי (Adobe) כמרכז הדרכה רשמי שלה בישראל (ATC – ר"ת Adobe Trianing Center), ללימוד תוכנות העיצוב והגרפיקה מבית אדובי, כגון: Illustrator ,Indesign ,Dreamweaver, פוטושופ (Photoshop) ופלאש (Flash).

במסגרת ההסמכה תציע ג'ון ברייס קורס הכשרה חדש לעיצוב אתרי אינטרנט בשילוב עיצוב לעולם הפרסום והמובייל, במסגרתו יילמדו תוכנות העיצוב מבית אדובי בגרסאות החדשות והמתקדמת ביותר.

הקורס, בהיקף של 412 שעות לימוד פרונטאליות ו-120 שעות פרויקט, הותאם במיוחד לצרכי התעשייה. הוא יאפשר למשתתפים בו לרכוש כלים ומיומנויות, בין היתר, לביצוע עיצוב גרפי, הוצאה לאור, הפקות דפוס, עיבוד תמונה, עיצוב אתרי אינטרנט וממשק משתמש, אנימציה לאינטרנט ולטלוויזיה, סרטונים, אתרי אינטרנט עתירי אינטראקטיביות ועיצוב למובייל.

בין הנושאים שיילמדו בקורס: מבוא לגרפיקה ועיצוב, תוכנת Illustrator, עיבוד תמונה באמצעות פוטושופ, תוכנת Indesign, בניית אתרים באמצעות HTML ,CSS ותוכנת Dreamweaver, פלאש ותכנות ב-Action Script, ועיצוב גרפי לסביבת המובייל.

לדברי ינון שבירו, סמנכ"ל שיווק ושותפים עסקיים בג'ון ברייס מכללת היי-טק, "ההסמכה שלנו כמרכז הדרכה מורשה של אדובי היא עוד חותמת איכות על הניסיון והיכולת שלנו להעביר את קורסי הגרפיקה והעיצוב שנלמדים אצלנו ברמה גבוהה, בהתאם לטכנולוגיות ולכלים המתקדמים ביותר".

אבי זריהן, מנהל פעילות אדובי בישראל, אמר, כי "שיתוף הפעולה עם ג'ון ברייס מכללת היי-טק מרחיב את הצעת הערך של אדובי ללקוחותיה בישראל ומשלים את האסטרטגיה שלה בהרחבת הידע של לקוחותיה במוצרי החברה."

כחלק מהשקת הקורס יקיימו ג'ון ברייס ואדובי יום פתוח משותף בו יציגו את הקורס החדש לצד היכרות עם עולם העיצוב הגרפי והמובייל, כמו גם סקירת היתרונות ואפשרויות התעסוקה בסיום הקורס. היום הפתוח יתקיים מחרתיים (ג'), 13 באוגוסט, בין השעות 17:30-20:30 בסניף ג'ון ברייס מכללת היי-טק ברחוב חומה ומגדל 29, תל אביב. ההשתתפות כרוכה ברישום מראש.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. Idan Rubin

    קורס הכשרה חדש....אז מי שעשה קורס מולטימדיה כמוני אכל אותה ??

אירועים קרובים