מיקרוסופט שוקדת על גרסאות חדשות של מחשבי לוח מדגמי Surface

החברה פועלת כדי לפתח את הגרסאות החדשות יחד עם Nvidia ● לדברי ג'ן הסון הואנג, מנכ"ל Nvidia, החידוש הבולט ביותר בדור השני של Surface יהיה תוספת של יישום אאוטלוק (Outlook), שלא מוצע בדור הנוכחי שלהם

מתנה לאחרי החגים: טאבלט חדש בסדרת ה-Surface של מיקרוסופט

Nvidia שוקדת, בשיתוף עם מיקרוסופט (Microsoft), על פיתוח הגרסה הבאה של מחשבי הלוח מדגמי Surface RT – כך אישר מנכ"ל החברה, ג'ן הסון הואנג.

דיווחים קודמים, שעל פיהם תספק קוואלקום (Qualcomm) את המעבדים לדור השני של מחשבי הלוח מדגמי Surface, עשויים לרמז שמיקרוסופט מתכננת מספר דגמים של מחשבים אלה.

לדברי הואנג, החידוש הבולט ביותר בדור השני של Surface יהיה תוספת של יישום אאוטלוק (Outlook), שלא מוצע בדור הנוכחי. האאוטלוק עשוי להועיל מאוד, נוכח יישום הדואר הדל שקיים כיום ב-Surface ונוכח הרצון של רבים מהמשתמשים להשתמש במחשבים אלה גם לצרכי עבודה. אולם, במיוחד נוכח המכירות הדלות עד כה של Surface, יש לקוות שמיקרוסופט מתכננת חידושים משמעותיים נוספים.

כדי לעודד את המכירות הורידה מיקרוסופט לא מכבר את המחירים של מחשבי Surface בסכום של עד 150 דולרים וכיום עומד מחירו של הדגם הבסיסי בארצות הברית על 349 דולרים. מחירם של מחשבי Surface Pro ירד ב-100 דולרים ומתחיל כיום ב-799 דולרים.

עקב הורדת המחירים נאלצה מיקרוסופט לרשום מחיקה של 900 מיליון דולרים בדו"חות הכספיים שלה – מחיקה שהיקפה עולה על סך כל ההכנסות מדגמי Surface השונים, שהסתכמו ב-853 מיליון דולרים. נוכח הביקוש הנמוך נטשו מרבית יצרניות ה-OEM את הפלטפורמה של Windows RT, שהנתח שלה בשוק הטאבלטים עמד ברבעון השני על 0.5% בלבד, לפי נתונים של IDC.

במיקרוסופט מקווים, כי הדור השני יוביל את המהפך המיוחל במכירות של מחשבי הלוח מדגמי Surface.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים