גליאל314 השיקה תוכנה להאצת אתרים

התוכנה, HtmlSpeed, באה לתת פתרון לאתרים עם עומס גולשים, תמונות או תוכן ולהאיץ את טעינת הדפים, כך שייטענו מהר יותר ● מהחברה נמסר, כי היא מתאימה לכל סוגי האתרים ולכל הדפדפנים, גם למי שכבר משתמש ב-CDN

גליאל314 השיקה תוכנה להאצת אתרים בשם HtmlSpeed. התוכנה היא מקטגוריית ה-FEO (ר"ת Front End Optimization) ומהחברה נמסר, כי היא מתאימה לכל סוגי האתרים ולכל הדפדפנים, גם למי שכבר משתמש ב-CDN.

התוכנה באה לתת פתרון לאתרים עם עומס גולשים, תמונות או תוכן ולהאיץ את טעינת הדפים, כך שייטענו מהר יותר וישפרו את החוויה לגולש. מגליאל314 נמסר, כי "בבדיקות שביצענו עד כה על עשרות אתרים, כולל אלה המשתמשים ב-CDN, ברוב המקרים חל שיפור מורגש בחוויית הגלישה אל האתרים המואצים".

"את ההאצה אנחנו מבצעים באמצעות שלוש טכניקות, שהן המצאה שלנו: Inline מדורג – להפחתת מספר הפניות לשרתי האתר ומבלי לבזבז רוחב פס; האצת תוכן תחילה – ציור תוכן הדף לפני טעינת הג'אווה סקריפט (Java Script); ושימוש גמיש במספר CDN-ים במקביל, לחיסכון בעלויות ה-CDN", הוסיפו בחברה.

HtmlSpeed מותקנת לצד שרתי האתר או בשרתים עצמם, היא יושבת אצל הלקוח כך שהוא לא תלוי בתשתיות או בחומרה של החברה, שקופה לאתר, סקלאבילית, אוטומטית ומאיצה את כל סוגי דפי ה-HTML, כולל הדפים המאובטחים. התוכנה ניתנת להסרה באופן מידי ועצמאי על ידי הלקוח.

תמחור רישיון לתוכנה נקבע לדומיין, במנוי חודשי מתחדש, למספר לא מוגבל של דפים נצפים, שרתים, גולשים ורוחב פס, ובהתאם לאופי האתר.

לדברי אלדד זמלר, מנכ"ל החברה, "עם העלייה בגלישה לאתרים מהתקנים ניידים חלה גם עלייה בשיעורי הנטישה של אתרים שנטענים לאט.HtmlSpeed  מאיצה את מהירות הטעינה בעשרות אחוזים ובכך משפרת את ביצועי האתרים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים