ESET שיחררה גרסה חדשה של אפליקציית Mobile Security למכשירי אנדרואיד

הגרסה ניתנת להורדה בחנות של גוגל וכוללת מהדורה חינמית ומהדורת "פרמיום" בתשלום ● מהדורת החינם שמציעה החברה, כוללת אנטי וירוס ומערכת לאיתור הטלפון במקרה של גניבה ● באמצעות מערכת האיתור ניתן לנעול את המכשיר מרחוק, לשלוח מסרון מותאם אישית מרחוק, ואף להשבית את המכשיר ● מי שיבחר לשלם עבור מהדורת הפרמיום יזכה ליכולות נוספות, כמו סינון מסרונים ,שיחות והודעות ספאם, הגנה נגד ניסיונות "דיוג" ועוד

ESET שיחררה בסוף השבוע (ו') את הגרסה החדשה של ESET Mobile Security, אפליקציית ההגנה לטלפונים חכמים וטאבלטים המבוססים על אנדרואיד (Android). את האפליקציה, הכוללת ממשק משתמש בעברית מלאה, ניתן להוריד בחינם בחנות של גוגל (Google). במקביל השיקה חברת האבטחה גם מהדורת פרמיום בתשלום בעלות של 69 שקלים, שמציעה תכונות נוספות מעבר לאלו שקיימות בגרסת החינם של אפליקציית ההגנה.

הגרסה החדשה מציעה ממשק פשוט וקל לתפעול שמרכז במסך הראשי את כל פעולות ההגנה שניתן לבצע באמצעות האפליקציה. מהדורת החינם שמציעה החברה, כוללת בתוכה אנטי וירוס ומערכת לאיתור הטלפון במקרה של גניבה. באמצעות תפריט הגדרות פשוט שמופיע בעת לחיצה על הקטגוריה המתאימה, יכול המשתמש לקבוע כיצד האפליקציה תתפקד, לקבוע את רמת הסריקה הנדרשת, ולקבוע אילו פעולות יתבצעו ברקע.

תחת מערכת איתור המכשיר – תחום שעלה לאחרונה לכותרות בעקבות ההכרזה של גוגל על כך שהיא צפויה לכלול מערכת דומה באנדרואיד עצמה – ניתן לנעול את המכשיר מרחוק, לנסות לאתר באמצעות GPS, לקבוע איזה מסרון לשלוח מרחוק ובנוסף, ניתן להשבית לחלוטין מרחוק את פעולת המכשיר.

מי שיבחר לשלם עבור מהדורת הפרמיום יזכה ליכולות נוספות, כמו סינון מסרונים, שיחות והודעות ספאם, הגנה כנגד ניסיונות "דיוג" לטובת גניבת פרטי המשתמש. בנוסף, המשלמים על האפליקציה יזכו למה ש-ESET מכנה – ביקורת אבטחה, שמאפשרת לבדוק ולבצע התאמות שונות בהגדרות החשובות של המכשיר, וכן לבדוק מהן ההרשאות של האפליקציות שכבר מותקנות בטלפון החכם או בטאבלט.

"אחד מהקווים המנחים בפיתוח האפליקציה היה להפוך את אבטחת המכשיר לפשוטה עבור המשתמש. ממשק המשתמש החדש, ולמעשה כל תהליך ההתקנה, עוצבו מתוך ההבנה שמשתמשי הטלפונים החכמים מחפשים הגנה חזקה אך פשוטה לתפעול. האפליקציה החדשה לא דורשת אינטראקציה גדולה עם המשתמש, והיא לא מאטה את המכשיר בזמן שהיא פועלת ברקע", אמר רונן מואס, מנכ"ל ESET ישראל.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים