במועצת המנהלים של אפל "מודאגים" מקצב החדשנות

לאחר שמאז 2012 לא השיקה אפל אף מוצר חדש או מהפכני, גוברים הלחצים על המנכ"ל, טים קוק, לעשות זאת ● בחברה חוששים לאבד את מעמדה כחדשנית ומובילה

במועצת המנהלים של אפל (Apple) מביעים מורת רוח מקצב החדשנות של החברה – או, למעשה, מהיעדר החידושים. החברה רעננה אמנם את הסדרה של המחשבים הניידים מתוצרתה לפני מספר חודשים, אך לא הציגה אף מוצר חדש או מהפכני מאז 2012. העובדה שאפל לא מציעה כיום טלפונים חכמים, מחשבי לוח או מוצרי חומרה אחרים שנחשבים למובילים בתחומים מדאיגה את מועצת המנהלים שלה.

מועצת המנהלים של אפל כוללת מספר דמויות בולטות, בהן ביל קמפבל, יושב ראש אינטואיט; מילארד דרקסלר מ-J. Crew; רוברט איגר, מנכ"ל דיסני (Disney); ואל גור, לשעבר סגן נשיא ארצות הברית. על פי דיווח של רשת פוקס (FOX), שנסמך על מקורות יודעי דבר, מעמדו של מנכ"ל החברה, טים קוק, עדיין לא בסכנה.

קוק החליף את סטיב ג'ובס ב-2011, מספר חודשים לפני מותו של מייסד החברה. רבים מהמוצרים שהושקו ב-2012 פותחו עדיין בתקופתו של ג'ובס, בהם iPhone 5 ,iPad Mini ו-iPad 4. מזה קרוב לשנה לא השיקה אפל אף טלפון או מחשב לוח חדש ותקופת היובש הממושכת מעוררת אי נחת במועצת המנהלים של החברה.

המנכ"ל הבטיח לבעלי המניות של אפל באסיפה הכללית שנערכה לא מכבר, כי בחברה מתכננים שפע מוצרים חדשים שיושקו עד הרבעון האחרון של 2014. השאלה היא מה עושים מאחורי הקלעים של אפל כדי לשמור על מעמדה של החברה כחדשנית ומובילה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים