צפו: הגאדג'ט שיעזור לכם להתחמק מאורחים לא רצויים

מתלבטים אם לפתוח את הדלת? הפרויקט מימון המונים iDoorCam יאפשר למשתמשי אפל לראות מי עומד בכניסה לביתם - ומכל מקום בעולם ● כך, למשל, ילדים ללא השגחת הורים יוכלו להתייעץ עמם בטרם הם ניגשים לדלת

גאדג'ט חדש בשם iDoorCam יאפשר למשתמשים במוצרי אפל (Apple), מכשירי iPhone ו-iPad כאחד, להשתמש במכשיר שלהם כדי לראות מי מצלצל בדלת. מדובר בפרויקט מימון המונים שיצא לדרך בתחילת השבוע באתר indiegogo.

הגאדג'ט מתחבר לרשת האינטרנט האלחוטית של הבית ולחיווט שמשמש את פעמון הדלת. באמצעותם הוא מעביר תמונת וידיאו וקול למכשירי אפל שמחוברים לאותה הרשת, ואף מאפשר לשוחח עם אלו שנמצאים ליד הדלת.

היישום שמלווה את המכשיר מאפשר להשתמש בו גם מרחוק, כשלא נמצאים בבית בפועל. כך, למשל, כאשר הילדים נשארים לבד בבית ללא השגחת הורים, אפשר לבדוק מי מצלצל בדלת לפני שמאשרים להם לפתוח אותה.

האתר של החברה כבר מציע את המערכת למכירה מוקדמת תמורת 165 דולרים. עם זאת, המזמינים הראשונים יקבלו אותו לביתם רק במהלך אוקטובר הקרוב.

התאריך האחרון לגיוס 100 אלף הדולרים, היעד אותו הציבה החברה, הוא 16 בספטמבר. יצוין כי בניגוד לפרויקטים רבים בשיטה זו, החברה תוכל לעשות שימוש בכל סכום שתצליח לגייס מהציבור – גם אם לא תעמוד ברף הכספי. מאמצים ראשונים שמוכנים לשלם יקבלו הנחה מסוימת על המכשיר ומשלוח חינם בארצות הברית. לשאר מדינות העולם המשלוח יעלה כ-30 דולרים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים