אתר Pirate Bay השיק דפדפן שמסייע לעקוף את הצנזורה

לרגל מלאות עשור להקמתו השיק האתר את הדפדפן, באמצעותו יכולים גולשים לעקוף את הצנזורה שמפעילה ספקית האינטרנט שלהם או המדינה בה הם חיים ● מדובר בדפדפן פיירפוקס שניתן להוריד ברשתות torrent או להעתיק ולהתקין במחשב

אתר Pirate Bay חגג שלשום (ש'), 10 באוגוסט, עשור להקמתו והשיק דפדפן שעשוי לעזור לגולשים לעקוף את הצנזורה שמפעילה ספקית האינטרנט שלהם או שגרים במדינה שבה מופעלת צנזורה.

בהודעה שפורסמה בבלוג של PirateBay נכתב: "מכירים אנשים שלא יכולים לגשת לרשתות torrent משום שאלה נחסמו? המליצו להם על PirateBrowser – דפדפן שמאפשר לעקוף צנזורה וחסימות בלחיצה בודדת ולגשת מיד לאתר המבוקש, ללא פרסומות, סרגלי כלים ושאר מטרדים. זה בסך הכול דפדפן פיירפוקס (Firefox) רגיל שנקבעו בו מראש הגדרות מתאימות".

המטרה של הדפדפן פשוטה: לסייע גם למי שמתגוררים במדינות כמו איראן או צפון קוריאה לגשת לאתרים דוגמת Pirate Bay, שחסומים במדינות אלה. את הדפדפן עצמו ניתן להוריד ישירות ברשתות torrent או להעתיק ולהתקין במחשב. חשוב לציין, כי הגלישה באמצעות הדפדפן אינה אנונימית ולמי שמבקשים להסתיר את עקבות פעילותם ברשת כדאי להסתייע באמצעים נוספים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים