תוכן שיווקי

HP ו-!We אירחו בישראל את מנהל המוצר העולמי של HP-Arcsight

12/08/2013 15:43

אלן בווסה, מנהל HP Arcsight WW Product Management, הגיע בשבוע שעבר לישראל וקיים מפגש מרתק עם לקוחות HP-Arcsight במרכז הפיתוח של HP, שממוקם ביהוד. למפגש הגיעו מנהלי אבטחת מידע מהארגונים המובילים בישראל, שהתעדכנו בחידושים האחרונים, קיבלו טעימה על ה-Road Map העתידי של HP-Arcsight, שיתפו ידע וחלקו רעיונות שייתכן ובעתיד ייכנסו לתוכניות העבודה במרכז הפיתוח.

במרכז הפיתוח של HP בישראל נמצאים גם חלק מקבוצת הפיתוח וניהול מוצרי אבטחת המידע של חטיבת אבטחת המידע Enterprise Security Products HP. את הפעילות האזורית של HP ESP מנהל אייל דאלי, שאחראי על מכירות החטיבה בישראל, טורקיה ויוון: "כישראלים, יש לנו פריווליגיה ויתרון להכיר מקרוב את האנשים שעומדים מאחורי מוצרי אבטחת המידע של החטיבה. חשוב לנו להיות קרובים וקשובים ללקוחות. אחת הדרכים היא קיום מפגשים בין הלקוחות למנהלי המוצר ואנשי הפיתוח ביהוד. זאת הזדמנות ללקוחות להעלות דרישות, רעיונות, הצעות ייעול וכדומה, הכי קרוב שיש".

HP-ArcSight נחשבת לפתרון המוביל בעולם זאת השנה העשירית ברציפות בעולם ניהול אירועי אבטחת מידע (SIEM).

חברת !We היא הנציגה בישראל, כשהיא מבצעת למעלה מ-60 הטמעות מוצלחות, המהוות כ-70% מכלל ההטמעות של מערכות SIEM בארץ (!). יתרונות מערכת ה-HP-ArcSight בשילוב הידע הרב והמקצועיות של מהנדסי אבטחת המידע של !We מבטיחים יישום אמתי ופרודוקטיבי של המערכת תוך מענה לתקינה נדרשת (PCI, SOX, וכדומה).

אירועים קרובים