תוכן שיווקי

בעקבות אירוע | טכנולוגיה כאמצעי ולא כעיקר – Bring yourself & Your Own Device

15/08/2013 16:58

אינטרנט, קהילות וירטואליות, רשתות חברתיות, תשתיות סלולריות, ניידים, מסחר מקוון, טאבלטים, ועוד – המהפכה בשיאה ומסביבנו בכל מקום! תעשיות שלמות "מסורתיות" בתחום המידע/מסחר/מוזיקה/בידור וטלוויזיה נמצאות בעיצומו של מאבק על כיסו ותשומת ליבו של כל אחד מאיתנו. הרשתות החברתיות נראות לפעמים כיישויות עצמאיות, לפי כמות המשתמשים בפייסבוק – הרי שקהילה זו יכולה להיחשב כמדינה השלישית או הרביעית בגודלה בעולם.

מהו סוד ההצלחה של הטכנולוגיות הללו? האם הטכנולוגיה עצמה היא הסוד להצלחה? או שמא דרך המימוש? שיווק? מודלים כלכליים חדשניים? מזל? תזמון? נראה שהתשובה טמונה במענה אותו מספקות הטכנולוגיות לצורך האנושי שלנו להרגיש שייכות לקבוצה, לדעת שכפרט אנו בעלי יכולת השפעה, האפשרות לתקשר האחד עם השני ולדעת שאנחנו לא לבד.

חברת AVCOM היא נציגתה הבלעדית של חברת LifeSize בישראל, ומובילה את שוק יישומי אודיו/וידאו מזה שנים. ייחודה הבולט של AVCOM הינו ביכולתה לספק סל שירותים מתקדמים ומגוונים כולל תמיכה מקצועית כוללת, החל משלב הייעוץ והתכנון ועד שלב ההקמה, הבקרה והאחזקה השוטפת בהלימה לדרישות הלקוח.

חברת LifeSize היא חטיבה בחברת Logitech העולמית, החברה הינה חלוצה ופורצת דרך טכנולוגית בתחום שיחות ועידה בוידיאו באיכות High Definition. פיתוחי חברת LifeSize ממוקדים במרכיב האנושי – כדי לתת מענה לצורך האישי והעסקי כאחד לחבר בין אנשים וחברות בכל זמן, מכל מקום ועם כל אמצעי קצה, מבלי להתפשר על איכות התמונה וקלות השימוש.

התפיסה החדשה של LifeSize, בשמה SMART VIDEO, מבוססת על מחקרים וניסיון שנצברו ב-8 השנים האחרונות. תפיסה זו באה לידי ביטוי בממשק המשתמש החדש וסדרת מוצרי ה-ICON.

באמצעות אספקת תשתית תקשורת ויחידת קצה אנו יוצרים ממשק חלק ואינטואיטיבי ומציעים חוויית תפעולית אולטימטיבית למשתמש הקצה, שבו הטכנולוגיה המורכבת נעלמת (שקופה) וביצוע שיחת וידיאו הוא קל כמו שימוש בטלפון החכם.

בין אם משתמש הקצה ירצה לבצע שיחת וידאו במכשיר נייד ו/או באמצעות הענן או בסביבה המסורתית (חדרי ישיבות) – פיתרון ה-SMART VIDEO הוא היחיד בתעשייה המספק את האיכות הגבוהה ביותר, גם של הווידיאו וגם חוויית המשתמש, בכל מקום ועל כל פלטפורמה. טכנולוגיות ומוצרים מתקדמים לא יהיו שימושיים אם רק אדם אחד במשרד יידע איך להפעיל אותם – קלות התפעול הינה ערובה להצלחת השימוש במוצרי LifeSize.

חברת LifeSize מובילה במגמות החדשות בשוק ה-Video Conferencing & Data Collaboration. מגמות אלה כוללות דרישה לתמחור נמוך, גמישות רבה, ומעבר מחומרה ייעודית לשימוש בתשתיות מחשוב וירטואליות. בנוסף למגמות הטכנולוגיות, שוק היעד השתנה: כל השירותים והמוצרים מיועדים לעסקים קטנים ובינוניים כאחד – וגם למשתמש הבודד.

כמובילת מגמה, מספקת חברת LifeSize פלטפורמת ניהול מרכזית בשם – LifeSize UVC. פלטפורמת UVC LifeSize היא הראשונה בתעשייה, כפלטפורמת תוכנה וירטואלית אחידה עבור מוצרי הליבה, וניהולם מממשק אחיד ומשותף.

ארגונים רבים מאמצים פתרונות וירטואליזציה, כיוון שהיא מציעה יעילות עצומה וקלות ניהול בפחות מקום, תוך חסכון באנרגיה, כוח אדם וצמצום עלויות. כך רואה LifeSize את תפיסת העבודה בארגונים וחברות קטנות וגדולות כאחד.

LifeSize היא הראשונה להציג מערך וירטואלי של מוצרי תשתית וידיאו מאוחדים על גבי פלטפורמת תוכנה עם אפשרויות רישוי גמישות.

פלטפורמת ה-UVC מספקת שליטה מלאה וניהול משאבי הוידאו מחד ומאידך אפשרות לקצב גידול דינמי בהתאם לנדרש כל זאת מבלי להיות כבול לחומרות ייעודיות ו/או תשתיות שאינן בנמצא.

לפרטים נוספים ולסרטון בנושא: לחצו כאן

אירועים קרובים