דיווח: נוקיה תשיק טאבלט מתוצרתה באירוע שהיא מתכננת ל-26 בספטמבר

גורם אנונימי טען בטיפ ששלח לאתר Nokiapoweruser, כי הוא הצליח לוודא את התאריך במפת הדרכים של החברה ● על פי ההערכות, נוקיה תייצר את המכשיר על בסיס מעבד אינטל וחלונות 8 פרו, אם כי הגורם עצמו לא ידע לציין באיזו גרסה היא תבחר ● במקביל, לדבריו, החברה דחתה את השקת הפאבלט שלה לנובמבר

נוקיה

נוקיה (Nokia) עומדת להציג באירוע אותו היא מתכננת ל-26 בספטמבר טאבלט מתוצרתה – כך לפחות על פי טיפ אנונימי שהגיע לאתר Nokiapoweruser. לטענת אותו גורם, הוא הצליח לוודא זאת במפת הדרכים של החברה הפינית. עם זאת, הוא לא ידע לספר האם יהיה זה טאבלט שמבוסס על גרסת ה-PRO או ה-RT של חלונות 8 (Windows 8). אולם, לאור חוסר שביעות הרצון הכללי של נוקיה מגרסת ה-RT של חלונות, נראה שהיא תבחר לייצר את הטאבלט על בסיס מעבד אינטל (Intel) וחלונות 8 פרו.

השמועות על כך שנוקיה מתכוונת להשיק טאבלט אינן חדשות, אך זו הפעם הראשונה בה מחברים אותן עם תאריך שידוע שנוקיה מתכוונת להשיק בו מוצרים חדשים.

הגורם סיפר בנוסף שנוקיה מתכוונת להשיק את הפאבלט המתוכנן שלה בנובמבר, למרות הערכות קודמות לפיהן היא תשיק אותו באירוע המדובר בספטמבר. ייתכן שהחברה דוחה את השקת הפאבלט כדי ליצור באזז נוסף סביבה.

עוד לפני כן מתכוונת נוקיה להשיק טלפונים נוספים בסדרת הלומיה (Lumia), שיציעו, כמו טלפונים רבים אחרים, אפשרות שימוש ב-SIM כפול.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים