הרווח הנקי של הוט קפץ ביותר מפי שבעה ל-37 מיליון שקלים

הקבוצה סיימה את הרבעון השני של 2013 עם עליות בסעיפים העיקריים, כתוצאה מגידול של 2.5% בהכנסות אל מול עלייה של 1% בלבד בהוצאות ● מספר מנויי הכבלים של החברה עמד בתום הרבעון על מעט פחות מ-1.2 מיליון ומספר המנויים של הוט מובייל - על 761 אלף

שיאן השכר ב-2014. הרצל עוזר, יו"ר HOT

הוט (HOT) סיימה את הרבעון השני של 2013 עם עלייה תלולה ברווח הנקי וגידול בהכנסות. על פי הדו"חות שפרסמה הקבוצה, הרווח הנקי שלה קפץ במהלך הרבעון פי 7.4 ועמד על 37 מיליון שקלים לעומת חמישה מיליון ברבעון השני של 2012. ההכנסות רשמו עלייה של 2.42% ל-1.06 מיליארד שקלים בהשוואה ל-1.03 מיליארד.

חלוקת ההכנסות מעלה, כי המגזר הצומח ביותר של הוט ברבעון היה הסלולר, באמצעות הוט מובייל (Hot mobile). הכנסותיה של החברה הסלולרית גדלו בתקופה המדווחת ב-15.54% ל-223 מיליון שקלים בהשוואה ל-193 מיליון, הודות להמשך הגידול במספר לקוחות החברה. לעומת זאת, הכנסות מגזר הכבלים (שידורים, טלקום ושירותי ה-ISP) ירדו ב-0.12% ל-842 מיליון שקלים אל מול 843 מיליון.

ההוצאות הכלליות של הקבוצה גדלו ברבעון ב-0.96% ל-951 מיליון שקלים לעומת 942 מיליון. מדובר בעלייה של תשעה מיליון שקלים לעומת גידול של 25 מיליון בהכנסות, מה שמסביר את הזינוק ברווח הנקי.

עלייה נוספת שרשמה הקבוצה הייתה בהוצאות הגולמיות שלה. אלה גדלו ב-9.06% ועמדו על 289 מיליון שקלים לעומת 265 מיליון. הרווח הגולמי נותר כמעט ללא שינוי, לאחר שעלה ב-0.13% בלבד ל-768 מיליון שקלים בהשוואה ל-767 מיליון. הרווח הגולמי השולי עמד על 72.66% אל מול 74.32%.

לעומת זאת, ההוצאות התפעוליות פחתו ב-2.26% ל-662 מיליון שקלים לעומת 677 מיליון. הרווח התפעולי הרבעוני צמח ב-17.78% ל-106 מיליון שקלים בהשוואה ל-90 מיליון.

נתון נוסף אותו פרסמה קבוצת הוט הוא ה-EBITDA, שעלה ב-10.22% ועמד על 410 מיליון שקלים אל מול 372 מיליון. ה-EBIDTA השולי הגיע ל-38.79% לעומת 36.05%.

בסיום הרבעון היו להוט 1.17 מיליון לקוחות במגזר הכבלים, מתוכם 447 אלף לקוחות טריפל (טלוויזיה, טלפוניה קווית ואינטרנט). מספר המנויים של הוט מובייל עמד בסיום הרבעון על 761 אלף, 514 אלף מהם ברשת ה-UMTS והיתר – ברשת IDEN.

הרצל עוזר, מנכ"ל ויושב ראש הוט, אמר לאחר פרסום התוצאות, כי "הקבוצה חווה תחרות עזה בכל אחת מזירות הפעילות השונות בהן היא פועלת ובכל תחום אנו מתחרים ומאתגרים את השוק. אנחנו ממשיכים להשקיע בתשתיות ולהאיץ את מהירות הגלישה באינטרנט. קצב הגלישה הממוצע בהוט טיפס והגיע בסוף הרבעון ל-26 מגה-ביט לשנייה. הוט מובייל, שברבעון המקביל בשנה שעברה חדרה לשוק, מתמודדת עם תחרות קשה ביותר ובכל זאת, הצליחה להגיע להישגים. עסקי הליבה של הקבוצה הם עוגנים משמעותיים ואני מאמין שהם משמשים בסיס איתן להמשך צמיחתה".

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. שלומי

    ובשביל לחסוך הוצאות מוציאים את כל העובדים להיות עובדי קבלן ועד בהוט עכשיו!!!!

  2. מאיר

    השירות שלהם נוראי !! לא עונים לטלפון במשך למעלה מחצי שעה!. לקוחות לא יכולים להתנתק מהם לכן מרווחים כל כך הרבה

אירועים קרובים