פייסבוק רכשה חברה שפיתחה יישום לתרגום קולי

החברה הנרכשת, Mobile Technologies, מציעה את Jibbigo, יישום שמתרגם דברים הנאמרים בשפה אחת ומשמיע אותם בשפה אחרת ● על פי פייסבוק, "החשיבות של טכנולוגיית הקול כאמצעי לניווט במכשירים ניידים ובאינטרנט גוברת, והטכנולוגיה תסייע לנו להתאים את מוצרינו ליכולות אלה"

פייסבוק (Facebook) הודיעה, כי רכשה את Mobile Technologies, חברה שהוקמה לפני 12 שנים ובין השאר מציעה את Jibbigo, יישום שמתרגם דברים הנאמרים בשפה אחת ומשמיע אותם בשפה אחרת. תנאי העסקה לא פורסמו.

בהודעה שפורסמה באתר של החברה הנרכשת נכתב, כי "כמי שיוצרת עולם פתוח ומקושר יותר, מספקת פייסבוק את הפלטפורמה המושלמת ליישום הטכנולוגיה שלנו בהיקף עולמי".

דובר פייסבוק אישר את דבר הרכישה ומסר שהחברה תוסיף לתמוך לפי שעה ביישום Jibbigo, אך סירב להוסיף עוד פרטים. טום סטוקי, מנהל מוצרים ברשת החברתית, כתב בהודעה שפרסם בבלוג, כי פייסבוק מגלה עניין בניווט קולי – כלומר, שהמשתמשים יוכלו לנווט ברשת החברתית באמצעות פקודות קוליות שיאמרו.

"החשיבות של טכנולוגיית הקול כאמצעי לניווט במכשירים ניידים ובאינטרנט גוברת, והטכנולוגיה תסייע לנו להתאים את מוצרינו ליכולות אלה", ציין סטוקי בהודעה שפרסם בבלוג.

לאחר שהעסקה תושלם יעברו עובדי Mobile Technologies למשרדי פייסבוק במנלו פארק, קליפורניה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים