לארי אליסון: סטיב ג'ובס היה "האדיסון והפיקאסו שלנו"

"ג'ובס היה מבריק, ממציא מדהים שידע לתרגם רעיונות טובים למוצרים מוגמרים יותר מכל אדם אחר בתעשייה", אמר אליסון בראיון ל-CBS ● כשנשאל על העתיד של אפל אמר אליסון שדי להביט על ההיסטוריה של החברה כדי לדעת שעתידה אינו ורוד

סירב לקבל חלק מהכבד של טים קוק. סטיב ג'ובס

לארי אליסון, מנכ"ל אורקל (Oracle), לא הסתיר מעולם את הערכתו לסטיב ג'ובס. עתה, הוא שב והביע את תחושותיו כלפיי מייסד אפל (Apple) בראיון שהעניק לצ'רלי רוז בתוכנית הבוקר של CBS: "ג'ובס היה איש מבריק, האדיסון והפיקאסו שלנו. הוא היה ממציא מדהים". שידור הראיון מתוכנן להיום (ג').

אליסון נחשב לידידו הקרוב של ג'ובס והרבה לשבח את המיומנויות, התובנות ותשומת הלב לפרטים שהוא ניחן בהן. כבר ב-1998 אמר אליסון, כי ג'ובס היה המנכ"ל הטוב ביותר של אפל. כשנפטר ג'ובס, ב-2011, אמר אליסון, כי "סטיב ידע לתרגם רעיונות טובים למוצרים מוגמרים יותר טוב מכל אדם אחר בתעשייה".

רוז שאל את אליסון באיזה כיוון על אפל להתקדם עכשיו, לאחר מותו של ג'ובס. אליסון השיב, כי די להביט על ההיסטוריה של החברה כדי לדעת שעתידה אינו ורוד.

"אנחנו כבר יודעים, ניסינו זאת בעבר", אמר אליסון. "ראינו את אפל בלי ג'ובס ועם ג'ובס. עכשיו אנחנו שוב רואים את אפל בלעדיו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים