תוכן שיווקי

Webtech מניידת את המערכות הפנים ארגוניות ומנגישה את הפורטל הארגוני לטלפונים ניידים וטאבלטים

פתרון ה-"Mobile Portal" של WebTech כולל פורטל המרכז מערכות ארגוניות, תוכן ומידע ארגוני על גבי פלטפורמת תצוגה אחת – המאפשרת הצגתו במובייל כאתרים מותאמים ואפליקציות מנוהלות, על בסיס תוכנת Worklight של IBM

13/08/2013 14:32

השיח הארגוני על חשיבות ה-Multichannel באספקטים השיווקיים והשירותיים מול הלקוח, מתקיים בערנות רבה. כ-40% מהתנועה לאתרים מתבצעת דרך המובייל, וללקוחות יש ציפייה לקבל את אותו השרות והיכולות שהם מקבלים באתר, גם במובייל. על בסיס הנתונים הללו החליטה Webtech לקחת את הארגונים צעד אחד קדימה, והיא מציעה להם התאמה של מערכות פנים ארגוניות – למובייל, ומנגישה אותן לעובדים, לקוחות וספקים באמצעות טלפונים וטאבלטים.

כשמדובר בפורטלים ומערכות ארגוניות, התפיסה הרווחת היא שעל פניו אין צורך מיידי בגישה אליהם מהמובייל, כיון שהמערכות הארגוניות מיועדות בד"כ לעובדי הארגון ולא ללקוחות חיצוניים, והכניסה אליהן נעשית בדרך כלל מהמחשב שבמקום העבודה.

זוהי כמובן תפיסה מוטעית. פורטלים ארגוניים משמשים בעיקר את עובדי החברה, אך לא רק. גם סוכנים, אנשי שטח וספקים, משתמשים בפורטלים ובנוסף, חלקם פתוחים לשימוש הקהל הרחב. הגישה לאינפורמציה הזאת היא הכרחית וההתאמה למובייל היא נדרשת.

"לארגונים עדיין קשה להתמודד עם העובדה שהיום לכל עובד יש סמארטפון/טאבלט שנמצא איתו בכל מקום, ובאמצעותו הוא מנהל ומארגן את ומשימותיו, מקבל ושולח מסרים, וניגש אל מסמכים", מדגיש גיא שקולניק, מנכ"ל חברת Webtech. "ארגונים מוצאים פתרונות ביניים בצורה של הנגשת הדוא"ל, שליחת SMS ארגוניים ואף הקמת קבוצות דיון המבוססות על אפליקציות ייעודיות או רשתות חברתיות. מעשית אלו טלאים ולא פתרון שלם. הפורטל הארגוני נותן לעובד גישה מלאה למידע ולמערכות הרלוונטיות אליו, ובכך ישדרג משמעותית את תפקודו והתנהלותו".

גיא שקולניק, מייסד Webtechחברת Webtech, שותפתה העסקית של IBM והמובילה בישראל בתחום הטמעת ויישום תוכנת הWebsphere Portal, מובילה את מגמת "התניידות" המערכות הארגוניות ומסוגלת לספק מענה שלם ומקיף לארגונים, הכולל יצירת פורטל המרכז את כל המערכות הארגוניות על גבי פלטפורמה אחת – והוצאתו למובייל כאתרים מותאמים ואפליקציות מנוהלות, על בסיס תוכנת Worklight של IBM.

"ארגונים איתם אנחנו עובדים שנים בתחום הפורטל הארגוני מתחילים להבין את הצורך, ולאחרונה התחלנו במספר פרויקטים שעיקרם התאמת הפורטל הארגוני – חלקו או כולו למובייל" אומר גיא. "אני מציע לכל ארגון להעלות את הנושא על סדר היום, להבין עד כמה הצורך אמיתי ולבחון פתרונות שלמים ולא טלאים הנותנים מענה חלקי".

כחברה המתמחה בפיתוח וייעוץ עסקי בתחום הפורטלים הארגוניים, מכירה Webtech לעומק את מבנה ותכונות הפורטלים, יכולותיהם והצרכים עליהם הם נדרשים לענות. מתוך זאת החליטה Webtech להרחיב את גבולות מושג הרב ערוציות המתייחס להתאמת אתרי אינטרנט למובייל, גם אל המערכות הארגוניות. באמצעות שימוש בכלים המתקדמים של IBM היא מנגישה את המידע הארגוני, לעובדי הארגון, לספקים וללקוחות, בכל מקום ובכל זמן.

תהליך זה מייעל את יכולות הארגון והתקשרות הפנים ארגוניות, אפשרי בזכות החלטתה העולמית של IBM להציע את פתרון Worklight כחלק אינטגרלי מחבילת Websphere Portal.

כיום נמכרת החבילה הכוללת תוכנות Websphere ו-Worklight, בעלות רישיון תוכנת Websphere בלבד. חברת Webtech מגדילה לעשות ומעניקה, בנוסף 60 ימי התנסות חינם לנרשמים לתכנית.

Webtech הוקמה בשנת 2007 על ידי גיא שקולניק והיא מונה כ-20 מהנדסים ואנשים טכניים, המגיעים מתחום הטכנולוגיה וניהול הידע. השילוב מאפשר להעניק ללקוחותיה ערך מוסף עסקי, פתרונות מקצה לקצה (One stop shop), הכולל אפיון צרכים, ניתוח, ייעוץ, התאמת הפתרון הטכנולוגי וליווי לאורך כל הדרך.

אירועים קרובים