מכבידנט הטמיעה רכיב בסיס נתונים של אורקל בפרויקט בהיקף יותר מ-100 אלף שקלים

Oracle Database Appliance הוא מוצר המשלב חומרה ותוכנה יחדיו, ומיועד להרצה בזמינות גבוהה של בסיס הנתונים של אורקל עם היישומים המשתמשים בו או לחוד ● הטמעתו נותנת מענה לשיפור ביצועים ברמת ה-IO ולצורך מתמשך בהרחבת מערכת האחסון בדיסקים נוספים לטובת גיבוי, כמו גם הפקה מהירה יותר של דו"חות

אנשי אורקל (Oracle) ישראל הטמיעו רכיב בסיס נתונים (Oracle Database Appliance) במכבידנט, רשת מרפאות השיניים מקבוצת מכבי שירותי בריאות. ההטמעה החלה ביוני השנה ותסתיים בחודשים הקרובים. היקפו הכספי של הפרויקט לא נמסר לפרסום, אולם גורמים בשוק העריכו אותו ביותר מ-100 אלף שקלים.

הטמעת רכיב בסיס הנתונים נותנת מענה לשיפור ביצועים ברמת ה-IO ולצורך מתמשך בהרחבת מערכת האחסון בדיסקים נוספים לטובת גיבוי, כמו גם הפקה מהירה יותר של דו"חות.

Oracle Database Appliance הוא מוצר המשלב חומרה ותוכנה יחדיו, ומיועד להרצה בזמינות גבוהה של בסיס הנתונים של אורקל עם היישומים המשתמשים בו או לחוד. המוצר בנוי לטובת שרידות מלאה עם הכפלה של כל רכיבי החומרה: שרתים, מעבדים, ספקי כוח, מאווררים, יציאות רשת ו-Mirroring של הדיסקים במערך האחסון. עוד כולל המוצר תוכנת ניהול ייעודית, Appliance Manager. בימים אלה, לאחר ההטמעה, עורכים אנשי ה-IT במכבידנט התאמות מול מערכות ה-IT הקיימות.

איתי זימן, מנמ"ר מכבידנט, אמר, כי "מדובר במערכת יציבה, שמאפשרת לנו תחזוקה פשוטה ויעילה. המערכת אינטגרלית ומשלבת חומרה ותוכנה. הובטח לנו שיפור של 30% בביצועים שלנו, כשבפועל הוא עמד על 300%. הפתרון פשוט להטמעה ומושרש באופן יעיל וטבעי מול המערכות הארגוניות הקיימות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים