סמסונג הציגה שלושה דגמים מתוכננים של מדפסות לייזר

שלושת הדגמים מתבססים על הנחת מערכת שלמה של מדפסת לייזר שחור לבן קטנה בתוך מארז מיוחד שעשוי מחומרים שלא מקובלים כיום בשוק ● לפי החברה, עיצובים אלה אמורים להקל על תהליך הייצור, להוזיל אותו ואף להציע אותן במחיר ללקוח הסופי שזול בכ-10% מהעלות הנוכחית של מדפסות דומות

מחלקת התכנון של סמסונג (Samsung) הציגה שלושה תכנוני מדפסות לייזר שזכו לפרסים בתחרות שמארגן בכל שנה ארגון ההצטיינות בעיצוב הבינלאומי (IDEA).

שלושת העיצובים שהציגה החברה – Origami ,Clip ו-Mate – מתבססים על הנחת מערכת שלמה של מדפסת לייזר שחור לבן קטנה בתוך מארז מיוחד שעשוי מחומרים שלא מקובלים כיום בשוק. לפי החברה, מעבר לכך שעיצובים אלה מעניקים למדפסות מראה מיוחד, הם אמורים להקל על תהליך הייצור, להוזיל אותו ואף להציע אותן במחיר ללקוח הסופי שזול בכ-10% מהעלות הנוכחית של מדפסות דומות.

ה-Origami, כפי ששמו רומז, מבוסס על מעטפת קרטון קשיח שמיועדת לקיפול והרכבה. מעבר לכך שמדובר במעטפת קלה לבנייה, לפי החברה היא כוללת חומר שמאפשר לה להיות עמידה גם באש ובתנאי רטיבות קשה. בסמסונג הוסיפו שבסוף חייה של המדפסת ניתן להוריד את המעטפת ולשלוח אותה למחזור.

גם הדגם השני, Clip, מבוסס על קיפול. במקרה הזה מיוצרת המדפסת מפלסטיק צבעוני וקשיח מסוג פוליאתילן, שמוכן מראש לקיפול קל. זהו פלסטיק מהסוג ממנו מייצרים כלי מטבח שונים, בעיקר קופסאות אחסון איכותיות. את החיבורים בהם צריך להשתמש במדפסת מבצעים באמצעות קליפים קטנים מפלסטיק.

מי שמחפש עיצוב אישי יותר יכול למצוא אותו ב-Mate. במקרה הזה מרכיבים את מעטפת המדפסת מחלקים חיצוניים נפרדים, שגם אותם מחברים באמצעות קליפים מפלסטיק. ניתן, לדוגמה, לבחור צדדים כתומים עם גוף לבן ומגש הזנה בצבע ירוק.

המדפסות הללו עדיין מוגדרות כקונספט, אך לפי קבוצת התכנון, המרחק בין אבות הטיפוס שהציגה לקווי ייצור מלאים לא ארוך במיוחד.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים