קספרסקי: 34% מהחברות לא משתמשות בפתרונות לניהול מכשירים ניידים – ומסתכנות בפריצה

ממחקר שערכה ענקית אבטחת המידע עולה, כי רק 28% מהחברות הטמיעו פתרונות MDM ● על פי קספרסקי, העובדה שעובדים רבים משתמשים במכשירים הניידים האישיים שלהם כדי לגשת למידע ארגוני במקביל לשימושים אישיים מחזקת את הצורך של חברות וארגונים להפעיל מערכות יעילות לניהול מכשירים ניידים

ארגונים, שימו לב לאבטחה של האפליקציות שלכם! צילום אילוסטרציה: אימג'בנק

יותר משליש מהחברות מעמידות עצמן בסכנת פריצה למכשירים הניידים האישיים שיש בהן – כך עולה ממחקר שביצעה ענקית אבטחת המידע קספרסקי (Kaspersky).

על פי הנתונים שהציגה החברה, 34% מיותר מ-5,000 מנהלי ה-IT הבכירים מרחבי העולם שהשתתפו במחקר דיווחו, כי החבות בהן הם מועסקים לא עושות שימוש בפתרונות ייעודיים לניהול מכשירים ניידים (MDM). לעומת זאת, 28% מהחברות הטמיעו פתרונות כאלה ו-29% עשו זאת באופן חלקי.

האיום על מכשירים ניידים נמצא במגמת צמיחה בשנתיים האחרונות, נמסר מקספרסקי. יותר ויותר מכשירי אנדרואיד (Android) מחוברים כיום לאינטרנט, כשבמקביל יש זינוק בהיקפים של תוכנות זדוניות מכוונות אנדרואיד וקמפיינים ממוקדים של ריגול תעשייתי תוך התמקדות במידע נייד. בענקית אבטחת המידע טענו, כי עובדים רבים משתמשים במכשירים הניידים האישיים שלהם כדי לגשת למידע ארגוני ועושים בהם שימוש אקטיבי לצרכים שונים, כגון גישה לדואר האלקטרוני הארגוני, מה שמחזק את הצורך של חברות וארגונים להפעיל מערכות יעילות לניהול מכשירים ניידים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים