תביעה ייצוגית נגד מיקרוסופט: הטעתה משקיעים ביחס לנתוני המכירות של מחשבי Surface

התביעה הוגשה על ידי רוכשים של מניות מיקרוסופט בין התאריכים 18 באפריל ו-18 ביולי השנה, בטענה שהנתונים שפרסמה באשר למכירות של ה-Surface RT ברבעון שהסתיים ב-31 במרץ היו "כוזבים ומטעים באופן מהותי" ● ממיקרוסופט נמסר, כי אין להם תגובה ביחס לתביעה

שורה של פרקליטים הגישו באחרונה תביעה ייצוגית נגד מיקרוסופט (Microsoft) בטענה, כי החברה פרסמה מידע מטעה על נתוני המכירות של מחשבי הלוח מדגמי Surface RT.

לבד מהענקית מרדמונד עצמה, בין הנתבעים נמצאים המנכ"ל שלה, סטיב באלמר, מנהל הכספים הראשי לשעבר, פיטר קליין, סגן הנשיא פרנק ברוד וסגנית הנשיא הבכירה לשיווק, תמי רלר.

התביעה הוגשה לבית המשפט המחוזי במסצ'וסטס על ידי משרד עורכי הדין Robbins, Geller, Rudman & Dowd בשם מי שרכשו ממניות מיקרוסופט בין התאריכים 18 באפריל ו-18 ביולי השנה וכעת מחפשים במשרד תובע ראשי מתאים. Robbins, Geller, Rudman & Dowd ידועה כמתמחה בתביעות ייצוגיות בשל הטעיה של משקיעים.

על פי כתב התביעה, מיקרוסופט "פרסמה נתונים כוזבים ומטעים ביחס לביצועים הפיננסיים של החברה ולמכירות של מחשבי הלוח מדגמי Surface RT". לטענת התובעים, הנתונים שפורסמו ביחס לרבעון שהסתיים ב-31 במרץ השנה היו "כוזבים ומטעים באופן מהותי", ומנהלי מיקרוסופט השמיעו במהלכה הצהרות חיוביות ומטעות ביחס ל-Surface RT.

לא מכבר הודיעה הענקית מרדמונד על מחיקה בסכום של 900 מיליון דולרים בדו"חות המתייחסים לרבעון האחרון של שנת הכספים 2013 בגין הפעילות הקשורה ל-Surface RT. ובכל זאת, בחברה מתכוונים להשיק בשנה הקרובה דור חדש של מחשבים אלה.

דובר מיקרוסופט מסר, כי אין לחברה תגובה ביחס לתביעה הייצוגית שהוגשה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים