טוויטר תפתח "אוניברסיטה" עבור המהנדסים שלה

החברה מעוניינת להקנות למהנדסים שלה מיומנויות בקוד מקור פיתוח, אנדרואיד ועוד, נוסף על קורסים שהיא מציעה להם כבר כיום, על iOS וג'אווה ● ה-"אוניברסיטה" תיפתח בהתבסס על רכישתה של חברת Marakana, שעוסקת בהדרכה בתחום של קוד מקור פתוח

טוויטר (Twitter) רכשה את Marakana – חברה שעוסקת בהדרכה בתחום של קוד מקור פתוח, מתוך שאיפה להקנות מיומנויות חדשות למהנדסי הרשת החברתית. תנאי העסקה לא פורסמו.

על פי הודעה שפורסמה אמש (ג') בבלוג, בעקבות הרכישה תפתח טוויטר תוכנית חדשה שתזכה לכינוי "האוניברסיטה של טוויטר" (Twitter University). למהנדסים חדשים ברשת החברתית מוצעים כבר כיום קורסים בנושאים שונים, דוגמת פיתוח יישומים ל-iOS או לג'אווה (Java). בעקבות הרכישה יורחב ההיצע של הקורסים ויכלול גם נושאים הקשורים לקוד מקור פתוח, דוגמת אנדרואיד (Android) או Python Bootcamp. חלק מהתכנים של הקורסים יפורסמו באינטרנט, לתועלת הכלל.

חברת Marakana מסן פרנסיסקו כבר העבירה קורסים במערכות אנדרואיד, ג'אווה, HTML5 ונושאים נוספים ליותר מ-100 אלף מהנדסי תוכנה.

מספר העובדים בטוויטר גדל פי ארבעה בשלוש השנים האחרונות. כריס פריי, סגן נשיא בכיר להנדסה בחברה, אמר כי העסקה תעניק לעובדיה "גישה לקורסי הדרכה ברמה הגבוהה ביותר".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים