יבמ תעביר את שירותי המיחשוב של משרד הפנים האמריקני לענן בהיקף של מיליארד דולרים

הענק הכחול יספק למשרד טכנולוגיות ושירותים בתחום, ובכלל זה אחסון נתונים, העברה מאובטחת של קבצים, אירוח אינטרנט, מחשבים וירטואליים, פיתוח, בחינה ואירוח של יישומי סאפ ● ההחלטה של משרד הפנים להעביר מגוון רחב של שירותי מיחשוב לענן אמורה לחסוך לממשל סכום של 100 מיליון דולרים לשנה, בין השנים 2016 עד 2021

יבמ (IBM) זכתה במכרז של משרד הפנים האמריקני לשירותי ענן בהיקף של מיליארד דולרים. על פי ההסכם, החברה תהיה הספקית הראשית בפרויקט בן 10 שנים להעברת שירותי המיחשוב של המשרד לענן.

הענק הכחול יספק למשרד הפנים האמריקני טכנולוגיות ושירותים בתחום, ובכלל זה אחסון נתונים, העברה מאובטחת של קבצים, אירוח אינטרנט, מחשבים וירטואליים, פיתוח, בחינה ואירוח של יישומי סאפ (SAP). המשרד ייהנה גם מגישה לפלטפורמת Smart Cloud for Government של יבמ, שמתארחת במרכז הנתונים הפדרלי של הענק הכחול, וכן לשירותי התשתית שמציע הענק הכחול במתכונת של ענן ציבורי – IBM AIX Cloud ו-SmartCloud Enterprise.

גם משרדים אחרים של הממשל הפדרלי יוכלו לגשת לשירותי הענן של יבמ במסגרת המסד של המשרד לשירותי אירוח בענן, שמאפשרים "להנפיק הצעות מחיר והזמנות בשם לקוחות אחרים בממשל, ובכלל זה סוכנויות אזרחיות ומשרד ההגנה", נמסר מהחברה, שמעריכה שתנהל מיליוני פעולות שיבוצעו בענן מדי יום.

במשרד הפנים האמריקני החלו להעביר את שירותי המיחשוב לענן במסגרת תוכנית שעשויה להימשך כעשור. ההחלטה אמורה לחסוך לממשל 100 מיליון דולרים לשנה, בין 2016 ל-2021. הסכומים שייחסכו ישמשו למימון של השקעות עתידיות ויישומים.

"כיום, יותר מאי פעם, הממשל של ארצות הברית זקוק לביטחון הנובע מהניסיון שצברה יבמ במשך עשרות שנים בניהול של נתונים רגישים. השנים הארוכות שבהן אנחנו עובדים עם הממשל הפדרלי, המחויבות שלנו למחקר ופיתוח בהיקף של שישה מיליארד דולרים והתוכנות והשירותים שאנחנו מציעים ברמה עולמית מעניקים ליבמ יתרון ייחודי", אמרה אן אלטמן, מנכ"לית למגזר הממשלתי ביבמ. "כפי שמוכיחה הזכייה שלנו במכרז של משרד הפנים, היכולת של הענק הכחול לסייע לממשלות לעבור לטכנולוגיות חדשות, דוגמת מיחשוב הענן, ממשיכה לצמוח ולהתפתח".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים