בזק בינלאומי הטמיעה פתרונות אבטחת מידע והעברת יישומים של F5 באינטרהוסט בפרויקט במאות א' ש'

הפתרונות מספקים לחברת אירוח האתרים אבטחת מידע בתשתית אחודה, הכוללת שירותי הגנה אפליקטיביים לצד שירותים תשתיתיים ברמות התקשורת הנמוכות יותר ● דמיטרי שרמן, מנכ"ל אינטרהוסט: "הפרויקט מאפשר לנו לספק ללקוחותינו קשת רחבה של שירותים מאובטחים ברמה גבוהה"

בזק בינלאומי הטמיעה פתרונות אבטחת מידע והעברת יישומים של F5 בחברת אירוח האתרים הישראלית אינטרהוסט. הפרויקט ארך כמה שבועות והסתיים ביולי. היקפו הכספי לא נמסר לפרסום, אולם גורמים בשוק העריכו אותו במאות אלפי שקלים.

הפרויקט משרת אלפי אתרים ומאות אלפי משתמשים. המהלך נועד על מנת לאפשר לאינטרהוסט, ספקית אירוח אתרים בישראל, לספק שירותי מיחשוב ענן מתקדמים. הטמעת פתרונות F5 באינטרהוסט מספקת לחברה אבטחת מידע בתשתית אחודה, הכוללת שירותי הגנה אפליקטיביים לצד שירותי אבטחת מידע תשתיתיים ברמות התקשורת הנמוכות יותר. שילוב זה, נמסר, מאפשר הגנה הדוקה גם על יישומי מדף. אבטחת המידע מסופקת בתשתית אחודה משכבה 3 עד שכבה 7 של רשת התקשורת.

בנוסף, מציעה אינטרהוסט את שירותי העברת היישומים כשירותי ערך מוסף ללקוחותיה, ומנהלת את עיקר התעבורה במקום מרכזי, המאפשר ראיה בהיבט היישומים, שליטה בתעבורה ואבטחת מידע בנפחי תעבורה גבוהים.

לדברי דמיטרי שרמן, מנכ"ל אינטרהוסט, "הפרויקט מאפשר לנו לספק ללקוחותינו קשת רחבה של שירותים מאובטחים ברמה גבוהה. הדבר יגביר את מחויבות הלקוחות להשקיע בפלטפורמות שאנו מציעים".

גד אלקין, מנהל אזורי F5, הוסיף כי "מכלול הפתרונות מספק לאינטרהוסט את היכולת המלאה לטיפול בתוכן האפליקטיבי בהיבטים של אבטחת מידע, תקשורת, פיתוח ויעילות טכנולוגית. כך, אינטרהוסט יכולה לספק שירותי ערך מוסף מתקדמים ללקוחותיה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים