מטריקס הטמיעה את מערכת ה-ERP תפנית בקבוצת אל-כל אלקטרוניקה; ההיקף: שלושה מיליון שקלים

המערכת מאפשרת לקבוצה לבצע ניהול מאוחד בכלל החברות בה ● היא משרתת 300 משתמשים בחברות השונות בקבוצה וכוללת מודולים לניהול פיננסי, ניהול רכש, ניהול לוגיסטי, נקודת מכירה ברשת החנויות והמעבדות, ושירות הלקוחות של החברה

חטיבת המסחר והתעשייה של מטריקס השלימה פרויקט ליישום מערכת ה-ERP תפנית בקבוצת אל-כל אלקטרוניקה. הפרויקט ארך שלושה חודשים והסתיים באחרונה, והיקפו הכספי מוערך בשלושה מיליון שקלים.

קבוצת אל-כל אלקטרוניקה עוסקת בייבוא ושיווק מערכות אלקטרוניקה, חשמל ומיחשוב, והיא הבעלים של רשת עולם הקולנוע, אתר הקניות GetIT והמרכז לייבוא אופניים חשמליים.

מערכת תפנית מאפשרת לקבוצה לבצע ניהול מאוחד בכלל החברות בה. היא משרתת 300 משתמשים בחברות השונות בקבוצה וכוללת מודולים לניהול פיננסי, ניהול רכש, ניהול לוגיסטי, נקודת מכירה ברשת החנויות והמעבדות, ושירות הלקוחות שלה.

יואב שמוראק, סמנכ"ל הכספים של אל-כל אלקטרוניקה, אמר כי "המערכת סייעה לנו לשדרג את הקישוריות ושיתוף המידע בין החברות השונות בקבוצה ולשפר משמעותית את זמן הטיפול בלקוח. מאז יישום המערכת השליטה, הבקרה והתפעול בקבוצה השתפרו".

לדברי שרון לוי, מנהל הפרויקט בחטיבת המסחר והתעשייה של מטריקס, "האתגר בפרויקט היה החיבור בין החברות בקבוצה וערוצי המדיה החיצוניים: אתרי אינטרנט, אתרי קופונים מובילים כמו גרופון (Groupon) ובליגם, חיבור לזירות מסחר ועוד. שילבנו מערכת רכש שמאפשרת לקניינים לתאם לכל לקוח את המוצר שהזמין מהספק המתאים במחיר המבוקש ובזמן המיועד, תוך שילוב מערכת הפצה עצמית, על ידי ספק או קבלני ההפצה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים