אנקור הטמיעה מערכות אחסון של נט-אפ בהולמס פלייס בפרויקט בהיקף 700 אלף שקלים

במסגרת הפרויקט הוטמעה מערכת אחסון מסוג FAS 2240 באתר הראשי ומערכת דומה באתר DRP חיצוני, בנפחים של כ-200 טרה-בייט ● היא כוללת יכולות לניהול האחסון, ניטור, גיבוי והגנה על המידע, ומניעת שכפול מידע

אנקור הטמיעה מערכות אחסון של נט-אפ (NetApp) ברשת הולמס פלייס – במועדוני הכושר שלה בישראל ובסניף בגרמניה. הפרויקט החל לפני חצי שנה והסתיים באחרונה, והיקפו נאמד ב-700 אלף שקלים.

במסגרת הפרויקט הוטמעה מערכת אחסון מסוג FAS 2240 באתר הראשי ומערכת דומה באתר DRP חיצוני, בנפחים של כ-200 טרה-בייט. המערכת מספקת ביצועים משופרים ומעניקה גמישות ויכולת גידול בהתאם לשינויים בצרכים העסקיים. בנוסף, היא כוללת יכולות לניהול האחסון, ניטור, גיבוי והגנה על המידע, ומניעת שכפול מידע.

הפרויקט נולד בעקבות הצורך של הולמס פלייס בהתמודדות עם כמויות גדולות יותר של מידע והרחבת נפח האחסון שברשותה, שיפור רמת הביצועים ועמידה בדרישות העסקיות של החברה. הוא כלל את ניהול אחסונם של כל שרתי הדואר, טיפול במסמכים, ניהול הלקוחות והמדדים השונים שלהם. מערכות האחסון משרתות יותר מ-1,000 משתמשים.

רפי בורץ, מנמ"ר הולמס פלייס, אמר כי "חיפשנו מערכת אחסון שתוכל לשרת אותנו ותאפשר גידול עתידי עם הצמיחה בחברה ותחזוקה פשוטה ויעילה. המעבר לסביבת נט-אפ היה חלק והביצועים עלו בצורה משמעותית".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים