תוכן שיווקי

שלומי פנסטר, מנכ"ל Prodsy.com: "פיתחנו מערכת ייחודית לניהול שינויים, שתאפשר שיתוף מידע, ניתוח סיכונים והפחתת הוצאות"

כך אמר יזם ההיי טק שלומי פנסטר, מייסד ומנכ"ל חברת הסטארט אפ Prodsy.com, בראיון משותף עם שירלי כהן-פנסטר, מנהלת השיווק ומייסדת שותפה בחברה ● הראיון התקיים בעקבות החשיפה שביצעה החברה בכנס המנמ"רים האחרון של פתרון Prodsy Change – מערכת לניהול שינויים המבוססת רשת חברתית ארגונית

15/08/2013 16:32

"המציאות העסקית והטכנולוגית של ימינו היא דינאמית, מחייבת ארגונים להתאים עצמם לסביבה, ולבצע שינויים באופן תדיר. ובאותה עת, המורכבות של ארגונים גורמת לכך ששינוי, עסקי או טכנולוגי, נחשב סיכון שצריך לנהל אותו, משלבי התכנון ועד היישום", כך אמר יזם ההיי טק שלומי פנסטר, מייסד ומנכ"ל חברת הסטארט אפ Prodsy.com בראיון משותף עם שירלי כהן-פנסטר, מנהלת השיווק בחברה ומייסדת שותפה.

"מבחינת גופי הטכנולוגיה וה-IT בארגון – הטמעה של שינויים, חלקם אף מהותיים ברמה האסטרטגית, הם חלק משגרת העבודה היומיומית. שינוי יכול לבוא לידי ביטוי בשדרוג של מערכות קיימות, בהכנסה של מערכות חדשות, החלפה של ספקים, או הטמעה של טכנולוגיות חדשות. אלו תהליכים שדורשים ניהול מראשיתם ועדם סופם", הוסיף פנסטר.

חברת הסטארט אפ Prodsy.com פיתחה את Prodsy Change, מערכת חדשנית מבוססת ענן שמקימה רשת חברתית לתכנון שינויים, ניהול שלהם וניתוח של השפעות השינוי על הארגון. החברה פעילה בתחום ה-Change Management, ענף של תחום ה-ITSM (ר"ת IT Service Management), שהיקף מכירות התוכנה שלו נאמד בכ-1.5 מיליארד דולר בשנה.

שלומי, מה האתגרים המרכזיים בתחום הטמעת שינויים בעולמות ה-IT הארגוניים?
עולם ה-IT הוא מהמורכבים בתוך הפעילות הארגונית והוא חווה תהליכים של שינוי בצורה תדירה. המורכבות של תחום ה-IT באה לידי ביטוי בכך שהשבתה של מערכת אחת לצורך שדרוג יכולה לגרום להשפעות מרחיקות לכת על פעילויות אחרות בתוך ה-IT הארגוני, ואף על הפעילות העסקית התקינה של הארגון כולו. לצורך כך, מקיים הארגון לפני שינוי מתוכנן תהליך ארוך ומייגע של סנכרון ויידוע של כלל הגופים הרלוונטיים בארגון במהות השינוי וכדי לקבל משוב לגבי ההשפעות האפשריות של השינוי.

איך מערכת Prodsy Change משנה את המציאות הזו?
באמצעות המערכת שלנו הארגון מקים רשת חברתית ייעודית שמטרתה לשתף בזמן אמת את כול הגופים הרלוונטיים בתוך הארגון במהות השינוי. הגדרת המערכת עורכת פחות מ-5 דקות, אין צורך בהתקנה שלה, וניתן לעבוד איתה מכול מקום ומכול מכשיר. כדי לעבוד איתה נדרש רק להירשם למערכת ולהתחיל לעבוד איתה.

שירלי כהן-פנסטר, מנהלת שיווק ב-Prodsy.comאבל השוני המרכזי שמציעה המערכת הוא באיכות התוצרים שלה. המערכת שלנו מספקת ניתוח כולל של הסיכונים הכרוכים בביצוע השינוי, מה שמאפשר לדרגי הניהול של הארגון, מנכ"ל או מנמ"ר, לקיים תהליך של קבלת החלטות מושכל ונתמך בנתונים לגבי רמת הסיכון של השינוי. בסופו של יום מטרת המערכת שלנו לאפשר הפחתה בהוצאות הלא מתוכננות של הארגון ולבצע חסכון כספי.

שירלי כהן פנסטר, מנהלת השיווק בחברה, מה היו התגובות שקיבלתם בשוק לפתרון החדש?
התגובות טובות מאוד, ולעיתים אף מפתיעות. כמובן שמרבית ההתעניינות במערכת שלנו מגיעה מכיוונם של מנהלי ה-IT, אלא שבנוסף קיימת התעניינות מצידם של גופים שעוסקים בתהליכי שינוי ארגוני, בין אם יועצים ארגוניים המתמחים בהובלת שינוי ארגוני, מנהלים בתחום משאבי האנוש, התפעול או בתחומים מוטי שינוי נוספים. בנוסף, התמיכה של המערכת במגוון של שפות מביאה לכך שארגונים עסקיים גדולים בחו"ל וחברות ישראליות רב לאומיות מגלים עניין במערכת וביכולות שלה.

לפרטים נוספים אודות Prodsy.com, אפשרויות השקעה בחברה, שותפויות עסקיות והטמעה: לחצו כאן

אירועים קרובים