מניית פייסבוק הגיעה לשער הגבוה ביותר מאז ההנפקה: 40.55 דולרים

המנייה של הרשת החברתית הגדולה בעולם ממשיכה לשבור שיאים והגיעה במהלך יום המסחר לקרוב ל-45 דולרים ● הסיבות לכך הן ההערכות שההכנסות של פייסבוק מפרסום במכשירים ניידים צפויות להמשיך ולגדול ודו"ח שפורסם לפיו הכנסותיה הכלליות של החברה בצפון אמריקה יעמדו ברבעון השלישי על קרוב למיליארד דולרים

מניית פייסבוק (Facebook) הגיעה בסוף השבוע לשער הגבוה ביותר מאז ההנפקה של החברה – 40.55 דולרים. ביום המסחר הראשון שלאחר ההנפקה הגיע השער של מניית פייסבוק ל-38.2 דולרים. אחת הסיבות לעלייה המטאורית היא האופטימיות הרווחת בוול-סטריט ביחס לסיכוייה של הרשת החברתית הגדולה בעולם להוסיף ולהגדיל את הכנסותיה מפרסום במכשירים ניידים, לאחר שברבעון השני הגיע שיעור ההכנסות של פייסבוק ממכשירים אלה ל-41% מכלל הכנסותיה והסתכם ב-656 מיליון דולרים.

לאופטימיות תרם דו"ח שפרסמה ביום ו' ITG Research, שצופה שהכנסותיה של הרשת החברתית בצפון אמריקה עשויות להסתכם ברבעון השלישי ב-920 מיליון דולרים.

כעת יש המעריכים, כי השער של מניות פייסבוק עשוי אף להגיע בקרוב ל- 45 דולרים – רמה שעד לא מכבר נראתה מעבר לכל דמיון, אך הושגה כבר בפועל בדקה הראשונה של המסחר ביום ו'. עם זאת, כאמור, בתום יום המסחר נקבע השער על 40.55 דולרים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים