לקראת שנת הלימודים הקרובה: אינטל חושפת טאבלטים חדשים מבוססי אנדרואיד לתחום החינוך

בין התכונות של הטאבלט, המוצע בשתי גרסאות של 7 ו-10 אינץ': מצלמות קדמית ואחורית, עט אלקטרוני, רמקולים משולבים ומיקרופון לשילוב תוכן מולטימדיה אינטראקטיבי ● ג'ון גאלווין, אינטל: "אנחנו נאמנים למחויבותנו לסייע למורים ולתלמידים להשיג תוצאות טובות יותר באמצעות פיתוח פתרונות שלמים הכוללים חומרה, תוכנה ותוכן דיגיטלי הדרושים לחוויית הלמידה של המאה ה-21"

אינטל (Intel) חושפת טאבלטים חדשים, מבוססי אנדרואיד (Android), לתחום החינוך, המצוידים במעבדי אטום (Atom). הטאבלטים צפויים להגיע לשוק במהלך השבועות הקרובים.

בין התכונות של הטאבלט, המוצעים בשתי גרסאות של 10 ו-7 אינץ', ניתן למנות מצלמות קדמית ואחורית, עט אלקטרוני, רמקולים משולבים ומיקרופון לשילוב תוכן מולטימדיה אינטראקטיבי בתכנים הנלמדים. הטאבלט מצויד בתוכנת Intel Education – חבילת יישומים מקיפה הכוללת קורא אלקטרוני, יישומי חקר מדעיים וניתוח נתונים וכלי ציור. המחשב מכיל גם תוכנת ניהול המספקת למורים ולמנהלים כלים להגנת התלמידים וניהול הטכנולוגיה.

הטאבלט Intel Education מצויד במעבד Intel Atom כפול ליבה Z2460, מערכת הפעלה אנדרואיד 4.0, חיי סוללה של יותר מ-6.5 שעות ומשקל של 680 גרם. אינטל מציעה את הטאבלט גם עם צג 7 אינץ' ומעבד Atom של ליבה אחת, Z2420, ומערכת הפעלה אנדרואיד 4.1, המספקים כ-8 שעות חיי סוללה ומשקל של 354 גרם. שני הטאבלטים מצוידים בתוכנת האבטחה McAfee Mobile Security. המסכים תוכננו עם ריפוד שנועד למנוע נזק לטאבלט במקרה של נפילה.

"אינטל נאמנה למחויבותה לסייע למורים ולתלמידים להשיג תוצאות טובות יותר באמצעות פיתוח פתרונות שלמים הכוללים חומרה, תוכנה ותוכן דיגיטלי הדרושים לחוויית הלמידה של המאה ה-21", אמר ג'ון גאלווין, סגן נשיא בקבוצת המכירות והשיווק של אינטל ומנהל Intel Education. "הטאבלט שאנו משיקים הוא צעד נוסף במסע שהחל לפני 10 שנים".

אירועים קרובים