תוכן שיווקי

מחקר של אברדין גרופ מגלה: טכנולוגיית TerraCotta של Software AG מנתחת Big-Data במהירות הגבוהה פי 100 ממסדי נתונים מסורתיים

Software AG כובשת את שוק האנליזה In-memory המוערך כיום בכ-1.2 מיליארד יורו ● זינוק של פי 5 בהורדות פתרון TerraCotta של Software AG ב-2013

25/08/2013 17:48

חברת טרהקוטה, מקבוצת Software AG, מובילה עולמית בפיתוח טכנולוגיות in-memory ל-Big-Data ארגוני, מדווחת על גידול של למעלה מפי חמש בהורדת מוצר הדגל שלה BigMemory ברבעון הראשון של 2013 לעומת הרבעון הראשון של 2012. גם ההורדות של פתרונות הקוד הפתוח של החברה – Ehcache ו-Quartz Scheduler, צומחים גם הם ביותר מ-20% בחודש. מאז שנרכשה על ידי Software AG, ממשיכה טרהקוטה להציג ביקושים גדולים לפתרונות ה-in-memory שלה המאפשרים גישה מהירה ביותר, תובנות וניצול נכון של ה-Big Data בזמן אמת.

"באמצעות מודל ההורדות מהרשת מאפשרת Terracotta ללקוחות להבין את הערך הגלום ב-Big Memory לפני שהם משקיעים כסף רב בפתרונות מסורתיים", אמר נתניאל רואו, אנליסט מחקר באברדין גרופ. "הוכחת ההיתכנות המהירה שסיפקה החברה בנוגע לטכנולוגיות שלה, מאפשרת ללקוחות פוטנציאליים להבין במהירות את התועלת העסקית של טכנולוגיית Big Memory. על פי מחקר של אברדין גרופ, טכנולוגיה זו מאפשרת קבלת תוצאות אנליזה במהירות הגבוהה פי 100 לעומת מסדי נתונים מסורתיים".

"מוצרי In-memory ל-Big-Data הינם הפתרונות המועדפים על ידי ארגונים חדשניים העושים שימוש במידע כדי להשיג יתרון תחרותי וטרהקוטה הינה חברה מובילה בשוק זה הצומח במהירות", אמר רובין גילת'ורפ, מנכ"ל טרהקוטה. "הוכחנו שמתן אפשרות ללקוחותינו להתנסות במוצר, יחד עם הוכחת היתכנות מהירה, מייצרים עניין רב בפתרון זה במגזרים שונים בתעשייה. לקוחותינו סומכים על היכולת שלנו להציע ביצועים גבוהים בכל קנה מידה, באמצעות פלטפורמות המפיקות להם ערך בזמן אמת מהמידע הרב והיקר אשר ברשותם".

החברה אף הכריזה על BigMemory 4.0 – הגירסה האחרונה של פלטפורמת הדגל שלה, וכן על פלטפורמת In-Genius אשר תושק בקרוב. שתי פלטפורמות אלה עלו לשלב הגמר בתחרות התוכנה והשירות החדש 2013 Stevie. הזוכים בתחרות יוכרזו באירוע חגיגי אשר ייערך בסן פרנסיסקו בחודש ספטמבר.

חברת המחקר גרטנר מעריכה כי שוק analytics In-Memory צפוי לצמוח בקצב שנתי של כ-13% ולהגיע מכ-1.2 מיליארד יורו כיום לכ-1.6 מיליארד יורו ב-2015.

אירועים קרובים