ZEdge – האפליקציה שמציעה לנהל את המכשיר בפשטות רבה יותר

האפליקציה מציעה את היכולת לשנות כמה דברים בלבד, מבלי להשפיע יותר מדי על כלל המכשיר ● באמצעותה תוכלו להגדיר תמונת מסך, צלצול ראשי, צלצול לכל אחד מאלה שמופיעים בספר הטלפונים שלכם וגם הצליל שיושמע כהתראה בעת שנכנסת הודעה

אתם בטח מכירים את הרגע הזה שבו מצלצל טלפון בסביבה ואתם בטוחים שזה המכשיר שלכם. אולם אז, כשאתם מוציאים את הטלפון מהתיק או מהכיס, מתבררת הטעות, ולא רק שלכם. עוד כמה מסביבכם שלחו את ידיהם באופן לא מודע לטלפון שלהם כדי לבצע בדיקה, כי הצלצול שנשמע היה כמו זה של המכשיר שלהם – צלצול ברירת המחדל. רבים מדי לא משנים את צלצול ברירת המחדל, מה שמביא לטעויות רבות ולמקרים רבים שכאלה.

הרגע הזה מאוד נפוץ וחלק גדול מאלה שחווים אותו מגיעים לאחריו למסקנה שהם רוצים להעניק למכשיר שלהם אפיון ייחודי. זה כמובן לא נגמר רק בצלילים, אלא בסביבת העבודה כולה, כולל תמונת המסך שמוצגת במסך הראשי של המכשיר.

אחת הדרכים לעשות זאת היא להתקין משגר (Launcher), אפליקציה שמשתלטת על כל אגפיו של המכשיר ומאפשרת לשנות את כל ההיבטים שלו. הבעיה של אפליקציה כזו היא עובדת היותה יישום נוסף שרץ על המערכת, מה שמוסיף לצריכת החשמל ומקטין את משאבי המערכת הפנויים לפעילות השוטפת. בנוסף, עבור לא מעטים מהמשתמשים, המשגר יכול להיות מורכב ומסובך מכדי לנצל אותו, ולעתים הוא גם מציע קצת יותר מהצרכים.

אפליקציה בשם ZEdge מאפשרת למשתמשיה דרך שונה במקצת. היא מציעה את היכולת לשנות כמה דברים בלבד, מבלי להשפיע יותר מדי על כלל המכשיר. באמצעותה תוכלו להגדיר תמונת מסך, צלצול ראשי, צלצול לכל אחד מאלה שמופיעים בספר הטלפונים שלכם וגם הצליל שיושמע כהתראה בעת שנכנסת הודעה.

העבודה עם ZEdge פשוטה מאוד. היא מספקת גישה באופן מקוון בלבד לרשימות עמוסות כל טוב של רינגטונים, צלילי התראות ותמונות שהכינו משתמשים אחרים ומאפשרת את היכולת לדפדף בהיצע באופן חופשי לחלוטין, ואפילו לערוך חיפוש טקסטואלי או מונחה קטגוריות אחרי מה שאתם מחפשים.

כשמוצאים משהו מעניין, אפשר לצפות בו או להקשיב לו באופן מקוון, ורק אם ממש רוצים להשתמש בו, מורידים אותו למכשיר. רק אחרי ההורדה קובעים אם להשתמש במה שהורד למכשיר, כך שניתן להוריד צלילים ותמונות גם מבלי להשתמש בהן באופן מיידי.

אחד הדברים שהאפליקציה הזו מקלה מאוד על הביצוע שלהם הוא בחירת צלצול ייחודי לאנשי קשר. אחרי שבוחרים צלצול ומחליטים להשתמש בו עבור איש קשר, פשוט בוחרים ברשימה נגללת את השם המתאים. עוד דבר מוצלח הוא האפשרות להשאיר את כל מה שהגדרתם גם אם אתם מסירים את האפליקציה – פשוט בוחרים את ההגדרה המתאימה.

אלמנט אפשרי נוסף הוא משחקים: היישום יכול להציע בכל יום כמה משחקים חדשים. הוא גם מציע ווידג'ט שמרכז בתיבה אחת כל המשחקים שבמכשיר האנדרואיד (Android) שלכם, תוך שהוא ממיין את הרשימה בהתאם לתדירות השימוש במשחקים.

כשבדקתי את האפליקציה היו בה כ-5,000 תמונות רקע, 627 אלף צלצולים, 123 אלף התראות וכ-13 אלף משחקים. ההיצע, כאמור, מרשים מאוד.

הבעיה האמיתית היחידה של האפליקציה החינמית הזו הוא עומס גדול מאוד של פרסומות שצצות לאחר כל צעד, גם על מסך מלא. עם זאת, התמורה בהחלט ראויה.

להורדת ZEdge מחנות היישומים של גוגל (Google) לחצו כאן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים