השמועות מתחזקות: אפל תשלב את שבב A7 המהיר ב-iPhone 5S

לפי השמועות, שבב ה-A7 יהיה 64-bit, המסוגל להפעיל יותר זיכרון ולשפר הרצה של תוכנות ● שבבים אלו יותאמו לשימוש משופר באנימציות ובאפקטים גרפיים אחרים, המוצעים במערכת ההפעלה החדשה של ענקית הטכנולוגיה, iOS 7

הפרה זכויות של קניין רוחני. אפל

"מקורות מספרים לי ששבב A7 החדש של ה-iPhone פועל ב-31% מהר יותר מן ה-A6. אני שומע שהוא מהיר מאוד" – כך צייץ אתמול בטוויטר (Twitter) הכתב קלייטון מוריס מפוקס ניוז (Fox News), ועורר שוב את חרושת השמועות סביב המכשיר הבא של אפל (Apple).

אתר 9to5Mac ציטט גם הוא את הציוץ, והוסיף כי כמה דגמי אב של מעבד ה-A7 הם שבבי 64-bit. השמועה על שבב ה-A7 שיהיה 64-bit צצה לפני כעשרה ימים על ידי אנליסט בחברת האבטחה התאילנדית KGI Securities. אם יש אמת בשמועה, תהיה זו קפיצת מדרגה משמעותית, שכן המעבדים המתחרים של ARM או קוואלקום (Qualcomm) – כמו גם סדרת המעבדים הקודמת של אפל – הם 32-bit.

באופן כללי, מעבדי 64-bit מסוגלים להפעיל יותר זיכרון, וכתוצאה מכך יכולים לשפר הרצה של תוכנות. לפי ההשערות, שבב ה-64-bit של אפל יותאם לשימוש משופר באנימציות ובאפקטים גרפיים אחרים, המוצעים במערכת ההפעלה החדשה iOS 7 של ענקית הטכנולוגיה.

ייתכן גם שאפל תפתיע עם שבב דומה ב-iPad 5. ה-iPad 4, למשל, מכיל גרסה משופרת של שבב ה-A6, שגם נכלל ב-iPhone 5, שמכונה A6X.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים