LG השיקה סמארטפון מיוחד לבני הגיל השלישי

מכשיר ה-Basic Smartphone משלב ממשק לחיצות ייחודי להתמודדות פשוטה עם מסך מגע, כלים ושירותים רבים להגברת הביטחון האישי וכן אפשרות חיבור למוקד נטלי ● עוד מציע המכשיר חיבור נוח למשתמש לווטסאפ, פייסבוק וערוצי מידע נוספים

עוד מכשיר לאוכלוסיית הדור השלישי – והפעם סמארטפון מתוצרת LG ובשיתוף עם חברת התוכנה E2C. מכשיר ה-Basic Smartphone משלב ממשק לחיצות ייחודי להתמודדות פשוטה עם מסך מגע, כלים ושירותים רבים להגברת הביטחון האישי וכן אפשרות חיבור למוקד נטלי. במקרה הצורך, קיים מקש ביטחון, המאפשר למשתמש לצאת מהבית ולהרגיש בטוח בעת חירום ומצוקה, שכן המכשיר יאתר את מיקום בעליו ויזניק במקרה הצורך כוחות חירום ורפואה.

ה-Basic Smartphone מכיל ממשק רגיש ללחיצות הכולל כפתור בית ראשי אחד, אפשרות לשיחה מתפרצת (כריזה מרחוק למשתמש על ידי שימוש ברמקול המכשיר), הדרכה קולית לתפעול המכשיר וכן התרעה מרחוק לבן משפחה על סוללה חלשה. לצד כל הצדדים הנוחים והבטיחותיים הקיימים בו, הושם בו דגש על חיבור נוח וידידותי לערוצי מידע תקשורתיים (חדשות, ספורט, בריאות, וכו'), לגלריית תמונות עם אפשרות קבלת תמונות חדשות דרך המייל ו-ווטסאפ (WhatsApp) וכן אפשרות לחיבור בסיסי לרשת פייסבוק (Facebook) בממשק ייעודי ופשוט.

בנוסף, המכשיר מגיע עם שלושה חודשי שירות מורחביםVIP  של נטלי, ללא חיוב וללא התחייבות, לצד אפשרות לאיתור מיקום לווייני בעת חירום וחיבור למוקד המצוקה עם מענה אנושי.

גיא דה פיצ'וטו, מנכ"ל רונלייט דיגיטל, יבואנית מכשירי LG בישראל: "לאחר שזיהינו כי קהל שלם של צרכנים חושש להשתמש בטכנולוגיות חדשות ובמכשירי סמארטפון, הרמנו את הכפפה יחד עם E2C ולאחר חודשים רבים של מחקרי שוק, סקרים וניסוי משתמשים – אנחנו שמחים להיות החלוצים ולהשיק את המוצר המתאים ביותר לבני הגיל השלישי".

המכשירים יימכרו החל מסוף השבוע הקרוב בשתי גרסאות: מכשיר הכולל מסך מגע 3.2 אינץ' במחיר מומלץ לצרכן של 899 שקלים, ומכשיר הכולל מסך מגע 4 אינץ' ופנס במחיר מומלץ לצרכן של 1,299 שקלים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים