הסטארט-אפ הישראלי קלינץ' השיק את יישום עריכת הווידיאו למערכת אנדרואיד

האפליקציה החברתית, המאפשרת שילוב ועריכת וידיאו עם תכנים של משתמשים נוספים בסביבה, הושקה למשתמשי האנדרואיד לאחר שהייתה זמינה בשנה האחרונה ב-AppStore בלבד

קלינץ' (Clinch), חברת הסטארט-אפ הישראלית המציעה פלטפורמת עריכה אוטומטית לסרטונים בסמארטפונים, השיקה היום (ב') את היישום עבור משתמשי אנדרואיד (Android). זאת, לאחר שהיה זמין בשנה האחרונה ב-AppStore של אפל (Apple).

קלינץ' עושה שימוש בתמונות סטילס וקטעי וידיאו שונים שהועלו על ידי הגולשים, ומאפשרת לשלב אותם עם תכנים ויזואליים רלוונטיים שאצר האמן או העסק, אשר התפרסמו ברשתות חברתיות. הפלטפורמה יודעת לזהות את הנושא המשותף של הקטעים, כמו גם את המיקום המשותף לכולם, ובאמצעות טכנולוגית עריכה מקצועית יוצרת וידיאו קליפ ברמת איכות גבוהה הניתן לצפייה בזמן אמת, לשיתוף ברשתות חברתיות ואתרים ייעודיים, ועוד.

הסטארט-אפ הישראלי הוקם ביולי 2012 על ידי עוז עציוני ורז פטר וחולל שינוי משמעותי בקטגורית האפליקציות לעריכת סרטונים. הרעיון לאפליקציה, על פי מייסדי החברה, הגיע מתוך ההבנה שלמרות ריבוי האפשרויות בשוק, טרם נמצא פתרון איכותי, מהיר ומשתלם לצורך בהפקת סרטוני וידיאו עבור משתמשים, כמו גם עבור עסקים. כך, משתמשת החברה בטכנולוגית איסוף תכנים, ניתוח ועריכה, בכדי לאפשר לעסקים יצירת סרטוני וידאו בצורה אוטומטית.

אירועים קרובים